• Anonym (Orolig)

Pojkvännens gamla ligg?!?!

Hjälp mig!

Bor tillsammans med min pojkvän, vi har varit tillsammans i drygt ett år. Grejen är att vi har en tendens att bråka på fyllan., så i fredags fick jag reda på att han har legat med en tjej som jag avskyr då hon som är 30 har hotat min bror på 13 år, därav tål jag inte den människan, plus hon är rätt lättfotad o har inget emot att ligga med upptagna män! Detta ska ha hänt innan jag och pojkvännen blev tillsammans ( vilket jag vet då om att de inte är min ensak ) men när jag fick veta detta tog de rätt hårt på mig, o därav efter har jag tappat sexlusten totalt? Jag vet att pojkvännen har kontakt med denna tjej fortfarande och det stör mig!

Tyvärr är jag en envis tjej som inte tycker jag har någon rätt till att säga ifrån angående deras kontakt. Har svårt att få ut den bilden i huvudet när min pojkvän ligger med denna tjej, kysser henne, tar på henne osv... Är jag onormal för jag känner såhär?

• Svar på tråden Pojkvännens gamla ligg?!?!
  • Anonym (M)

Jag kan förstå dig..

Du avskyr henne och älskar din pojkvän.. Klart att det är störande att dem haft sex. Samtidigt så får du försöka att inte älta det, själva sexet är ju skitsamma i dagsläget.. Men att han har kontakt med en tjej som betett sig så mot din bror är kanske något du ska ta upp? Eller bara rent av säga att du ogillar att han har kontakt med en gammal sexpartner.. Vad får han ut av det?

• Anonym (Orolig)

Ja asså han har ju vetat om det med min bror i säkert 5 månader nu! Och ändå har han fortfarande kontakt med henne o de väljer han att berätta nu ca 5 månader senare.. Men ja jag försöker släppa de dck väldigt svårt!

Anonym (M) skrev 2014-12-10 03:00:24 följande:

Jag kan förstå dig..

Du avskyr henne och älskar din pojkvän.. Klart att det är störande att dem haft sex. Samtidigt så får du försöka att inte älta det, själva sexet är ju skitsamma i dagsläget.. Men att han har kontakt med en tjej som betett sig så mot din bror är kanske något du ska ta upp? Eller bara rent av säga att du ogillar att han har kontakt med en gammal sexpartner.. Vad får han ut av det?

• Anonym (anna)

Jag hade nog inte accepterat att min kille hade kontakt med ett gammal ligg... VARFÖR skulle man vara intresserad av att hålla kontakten liksom?
    Om man inte har mer gemensamt än att man legat ihop tycker jag inte att det är acceptabelt, har som du svårt att få ur såna tankar ur skallen, är därför inte intresserad av att veta vad min kille gjort innan mig!

• Anonym (Mm)

Fråga vad han får ut av att ha kontakt med ett gammalt ligg.

Där kan du ju vara förbannad med all rätt!!

• Anonym (Orolig)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-10 21:37:23 följande:

Jag hade nog inte accepterat att min kille hade kontakt med ett gammal ligg... VARFÖR skulle man vara intresserad av att hålla kontakten liksom?

Om man inte har mer gemensamt än att man legat ihop tycker jag inte att det är acceptabelt, har som du svårt att få ur såna tankar ur skallen, är därför inte intresserad av att veta vad min kille gjort innan mig!

Det jag menar, o grejen va att jag bad inte om att få veta utan han va onykter o kände för att berätta... Han ursäkt till att dom har kontakt är för hon har kläder som är hans tydligen... Får panik på de.. Därför skrev jag det här för tänkte att någon här kanske hade något tips till mig?
  • Anonym (anna)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-12-11 04:03:20 följande:
    Det jag menar, o grejen va att jag bad inte om att få veta utan han va onykter o kände för att berätta... Han ursäkt till att dom har kontakt är för hon har kläder som är hans tydligen... Får panik på de.. Därför skrev jag det här för tänkte att någon här kanske hade något tips till mig?
    Då får man tolka det som 1. han vill vara ärlig med dig 2. vill göra dig svartsjuk, eller vad tror du?

För det första tycker jag du ska säga att det är jobbigt för dig att höra sånt, att du inte är intresserad av att veta. Sen att be honom packa ner hennes jävla grejer och ställa dom utanför dörren, sen kan hon gott plocka upp dom om hon är intresserad, sen behöver dom inte höras mer!
Svar på tråden Pojkvännens gamla ligg?!?!