Inlägg från: Anonym (anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna)

Pojkvännens gamla ligg?!?!

Jag hade nog inte accepterat att min kille hade kontakt med ett gammal ligg... VARFÖR skulle man vara intresserad av att hålla kontakten liksom?
    Om man inte har mer gemensamt än att man legat ihop tycker jag inte att det är acceptabelt, har som du svårt att få ur såna tankar ur skallen, är därför inte intresserad av att veta vad min kille gjort innan mig!

• Anonym (anna)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-12-11 04:03:20 följande:
    Det jag menar, o grejen va att jag bad inte om att få veta utan han va onykter o kände för att berätta... Han ursäkt till att dom har kontakt är för hon har kläder som är hans tydligen... Får panik på de.. Därför skrev jag det här för tänkte att någon här kanske hade något tips till mig?
    Då får man tolka det som 1. han vill vara ärlig med dig 2. vill göra dig svartsjuk, eller vad tror du?

För det första tycker jag du ska säga att det är jobbigt för dig att höra sånt, att du inte är intresserad av att veta. Sen att be honom packa ner hennes jävla grejer och ställa dom utanför dörren, sen kan hon gott plocka upp dom om hon är intresserad, sen behöver dom inte höras mer!
Svar på tråden Pojkvännens gamla ligg?!?!