aeae skrev 2014-12-10 11:39:14 följande:
har beställt vagnar flera gånger därifrån. Jättenöjd! Leveransen tar upp till 5 veckor, jag beställde den i vecka 30. Då tar de ca 4-5 veckor till bugaboo skickar det till Holland, när den anlänt till Holland skickar dem en betalningslänk till dig så du betalar med kort, efter din betalning skickar dem iväg vagnen och den anländer till dig på några dagar. Den levereras hem till dig, annars till utlämningsställe.
Bestäm vilken färg du vill ha på topset (liggdelslock, sufflett) och vad du vill ha för basfärg (varukorg och sittdelstyg, jag tar alltid svart) och bestäm om du vill ha all Black chassi eller aluminium. När du bestämt allt detta, skriver du bara att du vill köpa en bugaboo Buffalo och nämner de färger du vill ha och rn e ska ge sitt bästa pris till dig, sen för du en beställningsbekräftelsen och skriver dina personuppgifter till dem så gör den din beställning
Tack! Så fint förklarat, så rätt att något blir fel bara med färg då jag är dålig på engelska. Vill ha det mesta i svart, men kanske suflett i någon färg.
Vet du när Bugaboo släpper sina nya färger?
Vad kostar en bugaboo buffalo i sek om man beställer därifrån? Är de bara att betala med mit Visa kort typ?
BLIR det bra mkt billigare än att beställa hos svensk Åf?