Mötesplatsen eller Match.com?
Har kört med MP där jag träffade mitt senaste ex samt min nuvarande sambo så visst funkar det. Det är egentligen inte sidan i sig som avgör om man får napp eller inte utan mycket handlar om att skilja på de seriösa från de oseriösa.
Sedan ligger allt på en själv, iaf som kille om man ska träffa någon. Precis som någon nämnde ovan så ta ett VIP+ paket så slipper du lita på att andra har VIP samt att det verkar mer seriöst och du kan även prata med de som kanske bara är inne och tittar utan VIP.
Sedan handlar mycket om sin presentation och hur man pratar med andra. Jag gjorde även som någon skrev ovan att beklaga mig över megafonen och det skrämmer nog bort varenda en så det slutade man med fort. xD
Fick veta av min sambo efteråt att min presentation tydligen var väldigt tråkig men efter att vi pratades över telefon så blev det en jätteskillnad. Så jag kan skratta mig lycklig att hon hade överseende med detta så en bra presentation är viktigt och man får inte klaga eller vara bitter i huvud taget!
Då är det bortkastade pengar minst sagt för då är man körd innan man ens skickar första brevet.
Hoppas att det hjälper.