Första barnet i augusti 2015
Med dessa tester känner jag mig tillräckligt modigt att joina denna grupp
Första barnet försökt i 3 år och ett missfall i juli så håller maken och jag tummarna så de blir blå 
Med dessa tester känner jag mig tillräckligt modigt att joina denna grupp
Första barnet försökt i 3 år och ett missfall i juli så håller maken och jag tummarna så de blir blå 
Hur mår ni blivande mamas? :)
Själv fick jag Lergigan comp utskrivet igår mot illamående och känner mig som en ny människa! Så det är verkligen något jag kan rekommendera att testa om ni är väldigt illamående.
Någon mer som inte har så mycket symptom ? Mina har minskat lite de senaste två dagarna.. Är det negativt?
Selis33 35 år bf 23/8 35:e försöket
Vi var på vul i måndags v 9+0 och allt såg bra ut.. Men gynekologen kunde inte säkert se ett hjärta men sa att det kunde vara för att fostret låg konstigt ... Ska till baka nästa torsdag och kolla igen! Hoppas på det bästa då jag inte vet om jag står ut med ett missfall till ... Har ni hört något sånt tidigare?
Foster var i rätt storlek för veckan och fostersäcken var intakt och livmodertappen stängd.... Allt såg bra dock bara hjärtat han inte kunde säkerställa...
Gjorde vul för jag blöder lite hela tiden men orsaken till det vet vi inte utan det kunde vara slemhinnor längre ner i livmodern än där fostret var!
Försöker tänka positivt och tänker att jag inte kan göra något åt saken.
Jag kommer att lämna denna grupp då det idag kom fram att fostret inte lever längre.. MA i v 10+3 missfall i juli -14 v 7+0 ... Suck jag orkar snart inte kämpa