Inlägg från: hundinella |Visa alla inlägg
  • hundinella

Pojke är Lucia, så bra!

Jag kokar av vrede när jag ser sånt här. Jävla idioti. Jävla flummeri!!!! Vad fan är det här? Killar som Lucia? Och om det är 2014!!!! LUcia var en kvinna! Jävla feministjävlar kommer aldrig fatta att det alltid kommer finnas en skillnad meölan män och kvinnor; kvinnor har fittor och män har kukar. Punkt!

• hundinella
    Anonym (Jo) skrev 2014-12-13 13:50:00 följande:
    Lucia bodde inte ens i Sverige.
    I Sverige har vi gjort det till en egen tradition så vad spelar det för roll vem som är Lucia? låt Lucia vara utklädd till Darth Vader med ljus i huvudet, det vore roligt.
    Ska vi ha töntiga traditioner så kan man väl få göra som man vill, eller?
    "Ska vi ha töntiga traditioner" säger du... för dig kanske de är töntiga. Då förstår jag inte varför du teltar i firandet, antingen i luciatåget eller som publik??? Och för vissa är traditionen töntig. Hela feminismen kan bara dra åt helvete
  • hundinella
    Anonym (Jo) skrev 2014-12-13 14:08:05 följande:
    Jag deltar inte i Luciatåg vare sig som deltagare eller publik.
    Men Lucia är en rolig grej för vissa barn och då bör vi låta barnen ha det nöjet.
    Gå och släng dig
  • hundinella
    Anonym (Jo) skrev 2014-12-13 14:13:03 följande:
    Ursäkta men jag förstår inte hur du menar, förklara kanske?
    Ja, jag tycker det är fel att killar är lucior. Jämställdhet i all ära, men vissa saker behöver inte innebära ett icke-jämställt samhälle bara för att vissa saker är mer passande för kvinnor.
  • hundinella
    Anonym (Jo) skrev 2014-12-13 14:17:14 följande:
    Jag menade såklart att du skulle förklara det här med att "gå och slänga" sig själv! Glad
    Jaha. Ja, välj en av de fyra väggarna du har i rummet du sitter i. Sedan tar du tag i dina armar och kastar din mot väggen. Inte så svårt
Svar på tråden Pojke är Lucia, så bra!