Inlägg från: VackerQvinna |Visa alla inlägg
  • VackerQvinna

Ensamhet

Jag är en mamma till en flicka på 5 år som är otroligt ensam och har en längtan efter en kompis att leka med. Är en utan de som står ensam utan egen familj att luta mig mot. Så därav är vi mer ensamma än andra. Mitt hjärta brister när jag ser hur ensam hon är och hon gråter och uttrycket sitt behov o saknad. Det är så svårt. Önskar jag kunde finna någon mamma med en liten 5 åring som hon kunde leka med.

• Svar på tråden Ensamhet
  • VackerQvinna

Sholm lite långt bort bor i Göteborg

[quote=74509865][quote-nick]Lia2 skrev 2014-12-12 18:24:17 följande:[/quote-nick]

Hej,

på min dotters förskola finns det inte så många jämnåriga barn och det vore roligt att hitta fler att leka med. Vi bor i Stockholm, var bor du? 

[/

• VackerQvinna

Jag har försökt få till det med barn som hon tycker om men tydligen så passar det inte mammorna att umgås med mig, antar att jag är för lugn. Varken dricker eller drogar och nu när tiden gått förstår jag att dessa mammor har problem tyvärr. Och många som bor här verkar ha problem så därav försöker jag på andra sätt finna vänner till min lilla tjej. Det är verkligen en smärta att hon är så ensam som hon är

Svar på tråden Ensamhet