• Anonym (smisk)

På vilket sätt njuter kvinnor av smisk?

Det är betydligt vanligare att kvinnor får smisk av män än tvärtom, så jag utgår från det i denna tråd.

Jag undrar helt enkelt, vad är det som kvinnor njuter av när det gäller smisk? Både fysiskt och psykiskt.

För män så ligger den psykologiska njutningen i att dominera kvinnan och själv känna sig överlägsen och vara den som har makten och bestämmer, och den fysiska njutningen är till stor del att se dallret som skapas då kvinnan får en upprumpning.

• Svar på tråden På vilket sätt njuter kvinnor av smisk?
  • Anonym (Anna)

Jag njuter inte av smisket i sig, jag njuter av att bli totalt dominerad. Smisket är ett sätt för mannen att visa att jag har gjort fel.

• Friskare
    Anonym (smisk) skrev 2014-12-12 23:35:31 följande:

För män så ligger den psykologiska njutningen i att dominera kvinnan och själv känna sig överlägsen och vara den som har makten och bestämmer, och den fysiska njutningen är till stor del att se dallret som skapas då kvinnan får en upprumpning.

Tala för dig själv. Jag njuter inte av det där.
  • kire
    Anonym (smisk) skrev 2014-12-12 23:35:31 följande:

Det är betydligt vanligare att kvinnor får smisk av män än tvärtom, så jag utgår från det i denna tråd.

Jag undrar helt enkelt, vad är det som kvinnor njuter av när det gäller smisk? Både fysiskt och psykiskt.

Din teori om vad i njutningen att dominera en kvinna ligger, den du tillskriver män i allmänhet behöver du revidera.

Du tänder möjligtvis på att känna dig överlägsen och se på daller men baserat på det bör du inte dra några andra slutsatser än just att det är din personliga grej.
  • Anonym (smisk)
    Friskare skrev 2014-12-13 10:32:48 följande:
    Tala för dig själv. Jag njuter inte av det där.
    kire skrev 2014-12-13 10:55:35 följande:
    Din teori om vad i njutningen att dominera en kvinna ligger, den du tillskriver män i allmänhet behöver du revidera.

Du tänder möjligtvis på att känna dig överlägsen och se på daller men baserat på det bör du inte dra några andra slutsatser än just att det är din personliga grej.
    Berätta hur det är för er då istället för att bara klaga. :)
  • Anonym (Miranda)

Om det inte är för hårt så njuter jag inte bara av känslan av att vara undergiven av klatscharna i sig. Ibland kan jag känna hur dallret som uppstår typ går som vågor ända fram till klittan och det gör mig galet kåt.Låter konstigt men så känns det. Svedan i sig kan vara eggande också.

Om jag får väldigt hårt smisk så njuter jag inte av agan. Då gråter jag av svedan. Men jag njuter oerhört av känslan efteråt. Att bli smekt över skinkorna direkt efter hårt smisk är otroligt skönt. Det är nog det skönaste smek som finns. Likaså att bli slickad efteråt, orgasmerna blir klart kraftigare med en svidande bak. Blodtillströmningen i de nedre regionerna när man får hårt smisk förklarar nig en del.

• Friskare
    Anonym (smisk) skrev 2014-12-13 10:57:12 följande:
    kire skrev 2014-12-13 10:55:35 följande:

Berätta hur det är för er då istället för att bara klaga. :)
    Klaga och klaga... Jag bara markerade att du inte kan uttala dig för män i allmänhet. Jag njuter av att ha sex som är helt fri från alla former av dominans. Dominans, vare sig den kommer från man eller kvinna, är avtändande för mig.
  • ÄngDal
    Anonym (Miranda) skrev 2014-12-13 11:15:39 följande:

Om det inte är för hårt så njuter jag inte bara av känslan av att vara undergiven av klatscharna i sig. Ibland kan jag känna hur dallret som uppstår typ går som vågor ända fram till klittan och det gör mig galet kåt.Låter konstigt men så känns det. Svedan i sig kan vara eggande också.

Om jag får väldigt hårt smisk så njuter jag inte av agan. Då gråter jag av svedan. Men jag njuter oerhört av känslan efteråt. Att bli smekt över skinkorna direkt efter hårt smisk är otroligt skönt. Det är nog det skönaste smek som finns. Likaså att bli slickad efteråt, orgasmerna blir klart kraftigare med en svidande bak. Blodtillströmningen i de nedre regionerna när man får hårt smisk förklarar nig en del.

Underbar och intressant samt lärorik beskrivning! :)
  • Anonym (Man33)

Som kille kan jag uppleva att tjejen gillar det för att det får henne att känna att hon är min och jag gör vad jag vill med henne (så klart i kombination med att hon vet att jag vill henne väl), vilket jag antar spelar an på det att i den tradionellt kvinnliga könsrollen så skambeläggs och förtrycks sexualiteten och mitt agerande ger fråntar henne ansvaret från den sexualiteten och ger henne möjlighet att njuta av det som biologiskt sett är ett behov.

Som kille gillar jag det för att hon tillåter och tycker om att det är just jag som får släppa dom spärrarna hos henne. Det blir en väldigt intim och positiv upplevelse för mig.

• Anonym (Miranda)
    ÄngDal skrev 2014-12-13 15:34:51 följande:

Underbar och intressant samt lärorik beskrivning! :)

Tack!

Och jag kan också säga att enda fördelen med en dallrande bak är det som jag beskrev. (Ok , bortsett från att min kille älskar det också då)
  • Anonym (Kontroll)

Mitt perspektiv (som kvinna) på saken är att jag njuter av att släppa all kontroll. Jag har ett jobb som tjänsteman med extremt mycket makt och handlingsutrymme och när jag kommer hem så vill jag inte vara den dominanta tjänstemannen utan den som blir styrd och ställd med.

Smisket är upphetsande för att det både svider, är förnedrande, förminskande och extremt jäkla jättesexigt Att min kille står i endast jeans, tar av sig bältet och viker det dubbelt och säger åt mig att stå på alla fyra i sängen och räkna högt är precis vad jag behöver. Släppa kontrollen. bli dominerad och sedan kysst, smekt och tröstad.

Mitt perspektiv bara!

Svar på tråden På vilket sätt njuter kvinnor av smisk?