Hur känns det tjejer att ha en helt perfekt kropp?
Ja, berätta gärna hur det känns att ha en helt perfekt kropp? Slät, hårfri, fast, osv.
Tänker ni mycket på det?
Ja, berätta gärna hur det känns att ha en helt perfekt kropp? Slät, hårfri, fast, osv.
Tänker ni mycket på det?
Det finns nog ingen tjej som tycker deras egna kropp är perfekt......
min kropp är perfekt och det känns jäkligt bra.
ungefär som löningsdag med julbonus.
Har rätt perfekt kropp och glad och tacksam över det. Är dock van vid det så tänker inte på det särskilt ofta.
Har assnygg kropp, men inte är jag lycklig ändå.
Men vad är en helt perfekt kropp? Räknas den som hårfri om den är det för att man rakar/vaxar regelbundet? Är det som en Victoria Secret modell? Lägg upp en bild på en perfekt kropp!
Min är inte perfekt men jag vet inte om den perfekta kroppen ens finns...
Hårfri? Du vet att kvinnor har hårväxt, va?
Jag har en perfekt kropp. Den klarade av att bära och föda ett barn (naturligt utan smärta på ca 3 timmar).
Den klarar att springa 2-3 marathon per år.
Den är frisk och har inga sjukdomar eller krämpor.
Vad mer kan man begära från sin kropp? Om den är perfekt eller inte överlåter jag till andra att bedöma (inte för att jag bryr mig nämnvärt).
det finns sjukdomar i den kroppen perfekt utanpå godartade tumörer autoimmuna sjukdomar och HPV inuti inte hårfri ganska perfekt i storlek sett men kurvig höft storlek 42 äggstock borttagen och mandarinstor cysta polyp i livmoderkropp
Riksgrupp för cancer i cervix 2 tumörmarkörer och klinisk kemi gjorda gällande cysta i äggstock 2012 till 2014
ingen som helst balans i glukos,hypoglykemi 2+ IGT IFG
Med andra ord det finns ingen som är perfekt vissa saker syns inte utanpå
jag kan jobba och springa med den men den ger godartade tumörer och går in i chock av anafylaxi jag har fin hy, former , men när den blir stressad blir blodtrycket 156/98 penicillin är livsfarligt bedöm själva perfekt eller ej
Som vuxen har jag varit rätt nöjd med min kropp. Men det var nog när jag passerade 30 som jag blev det
om den är perfekt i andras ögon är däremot oklart.
Jag är hyfsat smal, skulle inte ens vilja vara hårlös, dvs intimrakning är inte aktuellt.
Tänker ni mycket på det?
Är det ett ideal vi har, när man ser folk på stan har ju alla olika tyngd längd vikt storlek.
Oftast vill man se killen längre än tjejen hur ser man på killar som är kortare än tjejen?
Perfekt för vem?
Enligt andra så har jag en modellkropp. Enligt mig själv så är jag precis lika fin som vem som helst. Jag tycker om mig själv, men jag tycker inte att jag har den perfekta kroppen. Jag tror inte den finns.
Och som andra här också säger är en kropp mer än bara yta. Jag längtar tills jag har en skrynklig, skallig, åderfylld kropp för det betyder att jag har fått leva ett friskt liv.
Är det ett ideal vi har, när man ser folk på stan har ju alla olika tyngd längd vikt storlek.
Oftast vill man se killen längre än tjejen hur ser man på killar som är kortare än tjejen?