• lolsing

Unga som försökt bli gravida i över två år

Nu startar jag ny tråd då alla jag varit med i innan resulterat i graviditet för (vad det känns som) alla utom mig. Jag är 22 år gammal, jag och min fästman har försökt bli gravida i över två år nu men inget händer. Jag skulle vilja prata med andra i sammma situation så man slipper känna sig så jäkla ensam.

• Svar på tråden Unga som försökt bli gravida i över två år
  • trina

Hej,

Jag är 24 och har försökt i två år att bli gravid. Har pco och ingen egen äl och är uppe i ivf karusellen. Jag håller med dig om att det känns som att alla runt omkring blir gravida. Jag bloggar och läser många bloggar, och väldigt många har tyvärr blivit gravida och fått sina barn medan man själv står och stampar på samma ställe. Det värsta för mig var när två personer som jag står väldigt nära blev gravida.

Man är aldrig ensam försöker jag intala mig. Det finns folk som har det värre. Man får helt enkelt inte gå ner sig totalt även om det är väldigt svårt... Själv ska vi göra FET på tisdag och sen är det bara vänta. Men sen vet jag inte om jag orkar mer utan kanske tar en paus..

Svar på tråden Unga som försökt bli gravida i över två år