Inlägg från: Anonym (holly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (holly)

Viktigt med sex i ett förhållande?

Hej där,

Som det står i rubriken så undrar jag ifall NI tycker det är viktigt med sex i ett förhållande? 

Jag är 18 år och har varit tillsammans med min flickan i snart 2 månader, vi har inte haft sex än p.g.a. att jag inte har någon sexlust alls. Det är inte så att jag inte attraheras av henne för det gör jag verkligen men jag har bara ingen sexlust, inte med henne eller inte på egen hand. Jag vet inte varför och jag vill verkligen inte gå till en doktor. Vi båda har haft sex tidigare och jag har aldrig haft detta problem förut men iallafall vad tycker ni? Är det viktigt med sex eller kan det vänta?

• Svar på tråden Viktigt med sex i ett förhållande?
  • Anonym (holly)
    villbusa skrev 2014-12-14 04:19:38 följande:

Det är klart det kan vänta, om det känns bra för er båda.
    De flesta av oss tycker väl att sex är mer eller mindre viktigt, men det utgår ju från att vi vill ha sex... 
    Vill din flickvän ha sex, och du inte vill / kan ge henne det under lååång tid, så kan det ju ställa till problem för er.
    Det är inget ovanligt att sexlust går upp och ner.......... men i din ålder är det vanligt att den är hög.... så ändrar det sig inte så borde du kanske fundera på varför du inte har så stor lust....

Hon har själv sagt att sex kan vänta men tillslut så kommer det ju komma den dagen hon inte kan vänta och jag mår dåligt över det, inte för att jag inte kan ha sex men mer för att jag inte kan tillfredsställa tjejen jag älskar menmen tack för svar! 
Svar på tråden Viktigt med sex i ett förhållande?