Fertilitetsutredning 2014/2015
Hej alla här inne jag och min sambo har precis börjat med våran utredning har vart på ett möte med kuraton och dom tog då två blodprov på mig vi har försökt i 1 år och 2 månader ska tilbaka och träffa doktorn nästa vecka min sambo va och lämnade sitt prov veckan efter vi va där eftersom vi va dit på fredagen och då kunde dom inte ta emot han prov burk.
Han va dit förr förra veckan på torsdagen och vi ska dit på tisdag, tror ni att vi kommer även få svar på hans prov då? Dom sa iallafall att vi skulle få svar på blodprovet
Jag har riktigt oregelbunden mens så det va därför dom tog två blodprov sa dom min mens de senaste månaderna har vart 37 dagar i april, 43 i maj, 23 i juni, 16 i juli och 38 i augusti, har en app på mobilen för att hålla koll och enligt den så ligger min cykel i snitt på 26 dagar.
Enligt appen så skulle jag ha mens den 10 sep så jag är nu 2 dagar efter bmi jag försöker att inte ha nå förhoppningar eftersom jag vet att min mens är knäpp, men jag har riktigt ömma bröst (vaknade igår av smärtan för att jag låg på mage), konstig verk i nedre magen och mycket flytningar. Hur tycker ni att jag ska göra?
Håller tummarna för att din mens håller sig borta :) om jag var du hade jag tagit ett test innan läkarbesöket eller så får du nog ta ett där kanske? Gör vad som känns bäst för dig :) kram