jag får kritik att jag utnyttjat en oerfaren tjej
Jag vet inte om jag handlat fel i denna situation, men jag tänkte att jag inhämtar lite råd från er.
Jag träffade en jättesöt tjej som blev intresserad av mig. Hon var dock oskuld och det förtydligade hon för mig. Hon är väldigt oerfaren av killar och dejting. Vad jag förstod så var allt nytt för henne. Hon är 20 tror jag, jag är 25. Efter att ha dejtat några gånger så hamnade vi i säng, och sen hade vi sex. Hon tvekade, men jag fick henne att gå med på det. Problemet är att sexet var jättedåligt. När jag har dåligt sex med någon så får jag avsmak. Fråga inte varför, jag vet att jag är konstig på den biten och har blivit kritiserad förr på grund av den synen. När jag upplever dåligt sex blir jag så kall inombords att jag glömmer bort och inser heller inte hur jag behandlar andra människor. Detta visar sig exempelvis på one night stands där jag under ett dåligt sex bara kan avbryta och sedan gå hem. Men denna gång, med den här tjejen som jag berättar om, så ville jag ändå vara snäll och fullborda sexet, även om motivationen var låg. När vi var klara klädde jag på mig ganska så direkt, sen sa jag bara "måste gå nu, vi ses". Detta hände i lördags.
Jag gjorde det igen, dvs. jag blev kall för att jag upplevde dåligt sex och sen gick jag hem bara. Hon hörde av sig på kvällen men jag svarade bara lite kortfattat. Hon skrev "varför gick du bara", jag svarade att jag hade grejer o fixa. Sen har vi inte hörts av något mer.
Idag fick jag höra från en kompis som känner den här tjejen att jag har sårat henne. Min kompis berättade att det var vidrigt gjort av mig eftersom tjejen är oerfaren och rädd, samt att jag borde beaktat det. Jag förstår men vad fan ska jag göra åt mina känslor då? Jag kan fan inte rå för att jag får avsmak. Jag försökte ändå beakta hennes känslor genom att faktiskt fullborda sexet så hon inte skulle känna sig värdelös. Det enda felet jag gjorde var att kanske gå därifrån ganska snabbt. Nu anser min kompis att jag har utnyttjat henne, vilket inte jag anser.
Har jag gjort fel eller? Jag kan inte rå för att det är så.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-15 12:31
Ja menar, alla är oerfarna någon gång i livet. Det behöver inte betyda att man ska serveras något perfekt bara för det.