Inlägg från: maalinss |Visa alla inlägg
  • maalinss

Hur får jag min son att sova hela nätter

Nu behöver jag alla tips och trix jag kan få för att få min lille att sova i sin egna säng. Det är alltså inga problem att lägga honom där MEN han vaknar på nätterna och då kan han aldrig somna om, om inte jag eller min sambo tar honom till vår säng. 

Så, hur ska jag få min son att sova hela nätter?
    Alla svar uppskattas!

• Svar på tråden Hur får jag min son att sova hela nätter
  • maalinss

Tack för alla svar!

Min son ska fylla 3 år nu i feb, och han sover redan inne hos oss, i samma rum Bara en meter ifrån våran säng. Vi har myslampa och satt upp hans favorit leksak och han har sina gosedjur som han vill ha osv.

Självklart kan han sova i vår säng men känner ändå att ingen av oss sover särskilt bra. Visst får han komma upp till oss på nätterna om det är så eller att jag går oh lägger mig med honom. 

Men jag får nog kämpa vidare!

• maalinss

Vi hade så förut men det blev väldigt trångt i rummet ås vi kom knappt ut från de men ja, vi får fortsätta kämpa han kommer nog förstå s"småningom inget att stressa fram. Tack <3

• maalinss

Det är ju just det där med lite "egentid" med mys o sådär. Men min kan ju somna i sin säng men vaknar nästan alltid vid samma tid på natten. Tyvärr. Men, vi får fortsätta att kämpa! Lycka till!

• maalinss

Klart det är mysigt när barnen är hos en i sänge och jag syftade inte på sex... men tänker mer att dom kanske ska lära sig att sova ensama? Och självklart får ju min son komma på nätterna med......

Svar på tråden Hur får jag min son att sova hela nätter