Inlägg från: Mannens |Visa alla inlägg
  • Mannens

Vem ska avgå, Dinamarca och/eller Söder?

nihka skrev 2014-12-18 17:28:22 följande:
    Du får läsa i artikeln. Han godkände de citat som användes. Citaten var inte redigerade utan återgav ord för ord vad BS sagt. Exakt återgivet ord för ord - det är själva essensen av ett citat.

Jag tycker om förkortningen BS på Björn Söder. Jag ska använda den oftare.
    Han godkände citaten under förutsättning att de sattes in i hela sammanhanget smo intervjun utfördes i. Men det gjorde det inte. Utan intervjun redovisades utanför sitt sammanhang. Så kom inte och ljug Nihka.
  • Mannens
    nihka skrev 2014-12-18 21:05:28 följande:
    Jag ljuger givetvis inte. BS godkände citaten men får inte skriva artikeln själv.

BS ska enbart hålla käft om vem som är svensk och inte svensk. Att ens komma på tanken att kommentera det gällande någon annan än sig själv!

BS gillar ju som bekant inte EU-romer så jag har svårt att tro att han egentligen särskilt skulle omhulda våra inhemska romers kultur, men han är väl "tvungen" att följa svensk lagstiftning och "acceptera". Undrar just hur han skulle stå sig i en intervju om det.

SD belägger nog BS med munkavle fram till extra valet eller så blir det enbart kontrollerade skriftliga utlåtanden.
    Nej du har fel. Läs igen.
    Han godkände citaten under förutsättning att de sattes in i hela sammanhanget som intervjun utfördes i. Men det gjorde inte journalisten. Utan intervjun redovisades utanför sitt sammanhang. Så kom inte och ljug Nihka.
  • Mannens

Jag har fortfarande inte fått några bevis från Nihkas sida. Ynkligt är det minst sagt.

• Mannens
    nihka skrev 2014-12-23 13:28:59 följande:
    Bevis på att Björn Söder, alias BS uttalat sig om vem som är vad.
    Exakt, men dom bevisen lyser med sin frånvaro.
  • Mannens
    nihka skrev 2014-12-23 15:41:31 följande:
    Citat duger ju inte åt dig som bevis för vad någon sagt så då kan jag inte bistå dig med något mer. Men fortsätter tjata du.
    Jo, du ska länka till den videofil och ljudfil som INTE är ryckt ur sitt sammanhang. Så var så god o länka.
  • Mannens
    nihka skrev 2014-12-23 16:33:05 följande:
    Jo, för där är citaten annorlunda...

Det måste gräma SD något så in åt helvete att dessa minoritetsfolks status i Sverige finns inskrivna i svensk lag. Det fullständigt strider mot ett nationalistiskt synsätt att man skulle ha enklaver som inte är assimilerande och där det till och med är upp till individen hur assimilerad den vill vara.

Måste svida sjukt.

Kan inte du för julens skull vara lite trevlig och saklig, och länka till dina källor.
    Det är INGEN SDare som mår dåligt utav att samerna har en liten särställning i sverige. Så för julens skull ber jag dig att länka till detta också. Du far ju bara med mer o mer osanning för var minut som går. helt otroligt att se.
    Och du tillskriver Sdare åsikter som dom inte har. Som i ditt inlägg här nu. Skärp dig! Snälla...
Svar på tråden Vem ska avgå, Dinamarca och/eller Söder?