IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Men åh! Nej du ser inte i syne. Grattis! Vilken dag är du på? Jag är på RD11 med 2 dagars och har också fått ett svagt svagt plus idag! Va så nervös när jag gjorde de att jag höll på att svimma... Hoppas att de blir starkare nu ! Kram
Okei jag kunde inte hålla mig mer....
Tog detta testet precis (efter ha sovit ca 4 timmar) och ja... Jag vet inte?!
Ser jag i syne????
Ser jag i syne????
Josefinehej i längta>>> jag är på ruvdag 8 med 5-dagars blastis.
Jag kunde inte tro mina ögon och samtidigt vågar jag inte tro på det att det faktiskt skulle ha lyckats.
Har inte ens sagt något till sambon än :S
Jag vill så gärna men är rädd för att det är falsk marknadsföring och samtidigt så är det ju verkligen världens bästa födelsedagspresent (OM jag nu kan hålla mig ifrån att säga något tills dess...)!
Men åh! Nej du ser inte i syne. Grattis! Vilken dag är du på? Jag är på RD11 med 2 dagars och har också fått ett svagt svagt plus idag! Va så nervös när jag gjorde de att jag höll på att svimma... Hoppas att de blir starkare nu ! Kram
Jag vet.. Känns så sjukt! Vi får hoppas att det vill bli starkare nu! Jag testar igen i slutet av veckan tänkte jag. Kram och lycka till!
Åh Gud så himla roligt! Tänk om det är våran tur äntligen?!
Josefinehej i längta>>> jag är på ruvdag 8 med 5-dagars blastis.
Jag kunde inte tro mina ögon och samtidigt vågar jag inte tro på det att det faktiskt skulle ha lyckats.
Har inte ens sagt något till sambon än :S
Jag vill så gärna men är rädd för att det är falsk marknadsföring och samtidigt så är det ju verkligen världens bästa födelsedagspresent (OM jag nu kan hålla mig ifrån att säga något tills dess...)!
Ser jag i syne????