Vet snart inte vad jag skall göra ????
Hej!
Undrar om någon har varit med om något liknande?
Fick i torsdags reda på att jag har gått i 12 veckor utan att nått foster i.. Fredagen där efter bröt de ut och jag blödde sjukt mkt! De fanns inget stopp. Fick kontaktat fröja på måndagen och de gjorde en undersökning där de visade sig vara lite kvar och läkaren tyckte då att jag skulle ta 2 cytotec för att få ut de, blödde rikligt innan o efter besöket, men väl efter jag tagit två tabletter cytotec så började blödningen upphöra !? Från att blöda rikligt till att inte blöda alls..:( kom tillbaka idag till fröja där han undersöktebo de är fortfarande kvar, blev nu hemskickad igen med ytterligare 4 tabletter som skall tas 2+1+1. Tog nu första vid 11 och ska ta andra nu vid 3, men ännu ingen blödning lr värk?! Va är detta egentligen?
Hade likadant förra året då ja gjorde en abort och ville egentligen skrapas från början men fick ist genom gå 2 medicinsk abort som slutade med skrapning! Hur ska man orka genom gå så här? Bett om skrapning men de vill ja ger detta en chans? Men de funkar ju inte ????
Någon som varit med om något liknande när de gäller cytotec? Hur snabbt kom eran blödning igång?