Jag hatar melodifestivalen!
Jag verkligen bara hatar melodifestivalen!
Verkligen bara hatar skiten, inga bra låtar och bara dans och spän och skrik till du sprängs! BLÄÄÄÄÄÄÄH
Jag verkligen bara hatar melodifestivalen!
Verkligen bara hatar skiten, inga bra låtar och bara dans och spän och skrik till du sprängs! BLÄÄÄÄÄÄÄH
Nu tycker jag ni är är lite negativa...
Jag är absolut ingen melodifestivalt-fanatiker, men tycker nog det är en stunds underhållning i alla fall! Alltid kan man reta sig på nå´t, gräslig frisyr, kass låt, ful klänning, dålig programledare osv osv osv...men ändå så tycker jag det är ett roligare upplägg numera och startfältet se´n den 18/3 blir så mycket bättre än tidigare melodifestivaler! Det tycker i alla fall jag!
Igår tyckte jag att helt rätt låtar gick vidare (hur ofta känns det så?). Andreas Johnssons låt gillade jag riktigt mycket!
Men tänk om Electric Banana Band skulle gå & vinna...tänk att skicka ner dom till Grekland!! Snacka om pinsamt!! ;o)
Jag hatar också melodifestivalen! Fy fan! Folk har ingen musiksmak!
Jag tycker det är irriterande att ni inte gillar melodifestivalen
CarinaB: Vad gör du i så fall i den här tråden?
Trinity, jag är bara ironisk i kategorien irriterande
CarinaB: Sorry, jag uppfattade inte det.
Jag tycker Lena var grym! Härligt med någon som inte bara fjäskar och smilar mot kameran som alla andra gör. Skönt att slippa alla klyschor som man får höra från de flesta andra programledare.
Jag instämmer i Lenas teori om vilka det är som kommer störa sig på henne. Klart bästa programledaren Melodifestivalen haft.
Gunilla75, det var väl antagligen en massa tonårstjejer som röstade på Kuddkrig, personligen tyckte jag Hannah Graaf var i hästlängder bättre, visste inte att hon kunde sjunga så bra....
Solaris: Hannah Graf är ingen Celine Dion, men jag trodde hon skulle komma bland de 5 bästa. Bättre låt än Djungelkillarna
Min sambo tyckte Hannah hade konstig mage... han undrade om hon var gravid????
Tyckte Lenas klänning var ganska fin, men hon passade tyvärr inte i den.
Human Slinki var jätte kul!
Hur förvandlades denna tråd från en "jag hatar melodifestivalen"-tråd till en ""jag älskar melodifestivalen"-tråd??