Tänder på objektifiering av kvinnor (heterotjej)?
Inlägget blev jättelångt men jag har iaf fetat vissa bitar ifall man inte orkar läsa allt!
Jag försöker att förstå vad jag tänder på egentligen och hur det kommer sig. Tänder på lite olika saker givetvis, men ofta när jag onanerar så tänker jag på att få bli lite utlämnad eller jag vet inte hur jag ska förklara det. Men tex tänker jag att jag går runt med för kort kjol (antingen för att min sambo sagt till det eller för att jag tex är en skolflicka) och män ser detta och tänder på det, kanske kommenterar min kropp osv till varann. Sedan kan det bli sex osv, men inte alltid. Detta tycker jag inte är så konstigt.
När vi har sex så tänder jag även ofta på att bli bunden, ha ögonbindel osv men det tycker jag heller inte är konstigt. Även att rollspela att jag är en däckad tjej som min sambo "våldtar" är väldigt tändande för mig och min sambo (även om det låter sjukt såhär i skrift så är det inte helt obekant att en del tänder på det)
(Har haft fantasier som gett samma känsla som barn också, men de innefattade inte sex förstås, men tex att tjuvar kom och kidnappade och band mej såna saker. Och detta låter väl ännu stördare, men det var ngn kalle anka-film där kalle åker med rumpan i vädret på ngt rullband i ngn maskin, typ en "nanny-maskin" och blir badad, får babypuder och blöja, vilket gjorde mig lite pirrig som barn. Låter jättekonstigt, men den filmen kan jag relatera vissa av mina fantasier till.)
Men det jag funderar över är varför jag tänder på att fantisera att min sambo eller andra killar tittar på och pratar om andra tjejer på det sättet, som sexobjekt. Kanske snudd på våldtar en porrig tjej och jag ser detta eller de pratar om det, filmar och lägger upp på porrsajter.
Tycker också om att leta upp porriga bilder och porrfilmertill min sambo, men även typ doldakameran-klipp där det är mkt naket, brasilianska tv-program med . Tycker om att se min sambo kåt men ofta tänder jag bara på tanken av att kvinnor blir sedda som sexobjekt. Hittar på sexiga historier om detta till min sambo, beskriver hur tjejerna ser ut osv. Jag blir jättekåt när jag berättar för honom. Och jag tror inte bara det är när jag märker att han blir kåt heller.
Tror inte heller jag är bisexuell men har hänt ibland att man träffat tjejer som jag uppfattat skickat signaler att de är intresserade och då har jag känt mig lite dragen till dem så jag är kanske lite bi ändå. Men jag tror inte det är därför jag tänder på mina fantasier, även om de kan kretsa en del kring kvinnors kroppar. Men jag tänder tex inte alls på att titta på bilder på tjejer själv eller lesbisk porr om min sambo inte är med,
Jag funderar på varför jag har dessa fantasier, alltså där andra tjejer står i fokus, om det är vanligt eller vad det beror på?
Sedan är det största problemet kanske att jag känner jag mig lite "infantil" och känslokall i min sexualitet för att jag har dessa ganska enkelspåriga fantasier och att jag även drar med dem in i sängen. Blir som sagt jättekåt av att prata om det med min sambo, så de är ett väldigt vanligt inslag i sängen, och de har större roll där än fysisk beröring tex.
Det är inte så ofta det är det här passionerade kyssandet och berörandet osv utan ofta är det mkt prat mellan oss istället och han smeker/slickar mej tills jag kommer och sedan är det skönt och hårt sex.
Det är verkligen skönt sex så inget fel med det, men som sagt så känns det konstigt och nästan fixerat vid olika kvinnoförnedrande fantasier och jag vet inte om det är normalt eller om jag har någon psykiskt hämning eller ngt?
Jag funderar på varför jag har dessa fantasier, alltså där andra tjejer står i fokus, om det är vanligt eller vad det beror på?
Sedan är det största problemet kanske att jag känner jag mig lite "infantil" och känslokall i min sexualitet för att jag har dessa ganska enkelspåriga fantasier och att jag även drar med dem in i sängen. Blir som sagt jättekåt av att prata om det med min sambo, så de är ett väldigt vanligt inslag i sängen, och de har större roll där än fysisk beröring tex.
Det är inte så ofta det är det här passionerade kyssandet och berörandet osv utan ofta är det mkt prat mellan oss istället och han smeker/slickar mej tills jag kommer och sedan är det skönt och hårt sex.
Det är verkligen skönt sex så inget fel med det, men som sagt så känns det konstigt och nästan fixerat vid olika kvinnoförnedrande fantasier och jag vet inte om det är normalt eller om jag har någon psykiskt hämning eller ngt?