• Marruu

Vi som spelar Hay Day

Hejsan!

Jag efterlyser spelare till vårt kvarter på HayDay. 
    Vi är ett gäng trevliga, aktiva spelare som fokuserar på Derbyt och att hjälpa varandra. Vi har vunnit 4 guld och 2 silver. 

Söker efter fler spelare som är aktiva och hjälpsamma! :) 
    Vi pratar på Engelska i vår grupp, så att alla spelare förstår. 

Vårt kvarter heter ENGLISH, och vårt emblem är med rosa bakgrund och ett blått rodder. Man måste vara minst level 45 för att kunna gå med! 

Vi ses där! {#emotions_dlg.flower}

Hay Day Hayday
  • Marruu
    132247453455 skrev 2016-01-08 23:15:03 följande:

Hej, vill bara dela med mig av ett hack/ fusk som jag hittade och tycker är väldigt bra. Plantera mycket vete i din odling och vänta tills den har växt klart. Sedan farmar du vetet samtidigt som du vänder din telefon/ Ipad uppochner då kommer du automatiskt få någon av föremålen som behövs för att uppgradera din lada eller silo. OPS deta fungerar bara om din skärm kan rotera. Det kan hända att du behöver prova några gånger innan det funkar.

Det du beskriver är inget hack eller fusk. När man planterar och sedan skördar (vad som helst) så får man något slumpat föremål, och det kan vara vad som helst. Man behöver inte vända sin telefon upp och ned.. Utan när man skördar eller lockar på sina "husdjur" eller samlar ägg, mjölk etc, så får man slumpade föremål. 
    Ville bara klargöra! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som spelar Hay Day