Vi som spelar Hay Day
Får man poängavdrag när man kastar uppdrag?
Får man poängavdrag när man kastar uppdrag?
Hej, jag har märkt att på några av mina vänners ikoner finns det röda hjärtan med siffror på. Jag undrar vad det betyder.
Hur i hela friden ska man få fler bopålar? Kan ju aldrig köpa mer mark och är på level 51 nu. Vilken syssla ger bopålar? När upplever ni att ni får bopålar? Lagfarter och klubbor har jag massor av. Gör ni inköp för riktiga pengar för att utöka?
Och jag som sparar alla klubbor och lagfarter för det behövs ju. Så jag ska alltså sälja dem? Jag som är så glad att ha så många. Jobbigt.
Ja du har rätt förstås. Känns bara jobbigt att göra sig av med nödvändiga saker. :-P Ja byta hade ju vart bra om man hade nån att byta med. Nej utöka hummerbassängen gjorde jag för länge sen. Ska köpa godismaskin dock.
Nu gick jag med i ett annat kvarter som verkar mer aktivt. Hoppas på att det ska hjälpa mig. En fråga till er som vet. Alla medlemmar i kvarteret har ett litet hjärtasymbol med en siffra i. Vad står siffran för?
Hur reparerar man djurreservatets bokställ? (Ursäkta mig om jag stavar fel)
Hej!
Hur hittar jag till djurreservatet?
Vet någon vad man ska andvända båtpoängen till, alltså dom gula rattarna man får när man hjälper någon med båten, lastar en låda i sin egen båt eller skickar iväg båten. Har dom någon speciell funktion?
Någon som vet vad den brevliknande grejen med rött band man får från kistor man kan hitta ibland är för något?