Vi som spelar Hay Day
En bild på min dotter dyker upp varje gång jag hjälper någon annan med deras båt. Hon har skyddad identitet. Hur tar jag bort bilden????
En bild på min dotter dyker upp varje gång jag hjälper någon annan med deras båt. Hon har skyddad identitet. Hur tar jag bort bilden????

Någon som vet om hayday fusket fungerar?
Man har ju så sjukt lite pengar, man kan ju inte göra nånting ????
Hur i hela friden ska man få fler bopålar? Kan ju aldrig köpa mer mark och är på level 51 nu. Vilken syssla ger bopålar? När upplever ni att ni får bopålar? Lagfarter och klubbor har jag massor av. Gör ni inköp för riktiga pengar för att utöka?
Se till att ha ett jämt antal av allt. Du får mer av det du redan har mycket av så att sälja av klubbor och lagfarter ökar sannolikheten att du får bopålar. Se till att byta med andra också, det är olika vad man får mycket av, själv får jag sällan klubbor men massor av lagfarter och bopålar.
Att skörda och samla in alla grödor på en gång ger nästan alltid en belöning, det är därför så många odlar vete. Satsa på att skaffa så många husdjur så möjligt, man får saker då man väcker dem.
Du behöver dem inte om du inte har några bopålar så sälj dem så du har ett jämt antal av allt, eller utöka i byn på de plättar där bopålar inte behövs. Jag förstår inte riktigt vad som är jobbigt. Hur som helst så får du in mycket pengar på dem och om jag kommer ihåg rätt så behövs extremt mycket pengar på nivå 50 då man ska utöka hummerbassängen. Du kan som sagt också byta dem med någon som har för mycket bopålar.
Du sparar ju de som du behöver. Har du 20 bopålar sparar du 20 klubbor och lagfarter. Har alla i ditt kvarter brist på bopålar? Om du inte är ledare kan du hoppa runt mellan kvarteren och fråga, du kan alltid komna tillbaka till ditt gamla kvarter sen.
Har precis samma problem fast jag får bara bopålar, nästan aldrig lagfarter eller klubbor. Säljer av bopålar med jämna mellanrum men får endå inte det jag behöver.
Nu gick jag med i ett annat kvarter som verkar mer aktivt. Hoppas på att det ska hjälpa mig. En fråga till er som vet. Alla medlemmar i kvarteret har ett litet hjärtasymbol med en siffra i. Vad står siffran för?
Det är vilken nivå de är på i byn. Hoppas någon där eller anonym (.) kan byta med dig.