• Iam

Arg!!!

nymedlem skrev 2014-12-21 11:10:12 följande:

Förstår att du stör dig på att jag känner och litar på mitt barn. Du har väl inte den kontakten med dina barn och det är såklart tråkigt. Men jag tror på "det är aldrig för sent" så

sätt igång och umgås med barnen. Om du har några vill säga?

Vad håller du på med? Måste du komma in och förpesta varenda bonustråd med dina fula personangrepp? Om du vore så nöjd med ditt liv som du påstår hade du inte haft detta gigantiska behov av att trycka ner så många du bara hinner på en dag.

Basic psykologi: välmående människor beter sig inte som du dvs kasta personangrepp och fula påhopp till höger och vänster. Fundera på det.

Jag vet att BioBonus är en engagerad mamma med två välmåendeoch smarta barn.
  • Iam
    nymedlem skrev 2014-12-21 11:56:32 följande:

Du borde lugna ner dig. Du som tyckte du var världens bästa bonusmorsa och skröt hårt om det. Sen är killen otrogen och nu har du en ny. Du har inga egna barn så du VET inte. Hårt att höra kanske, men det är sanning.

Jag är fortfarande en bra bonusmamma. Vad har det med mitt ex förehavanden bakom min rygg att göra? Och det har heller inget med biologi att göra.

Jag inser att du försöker göra mig ledsen genom att trycka på vad du tror är ömma tår... men det enda du lyckas med är att bekräfta min tes gällande din känslomässiga hälsa. Du försöker få andra att må dåligt så mår du bättre en liten stund. Tragiskt.
  • Iam
    nymedlem skrev 2014-12-21 12:05:10 följande:

Någon skrev till mig att jag ska hoppa av hästen, det meddelandet borde ha skrivits till dig! Du tycker verkligen att du är bäst. Narcissistisk kanske?

Tragiskt!

Narcissistisk? Absolut inte. Men jag vet att jag är en bra bonusmamma och skäms inte för det. Varför skulle jag? Är tvärtom rätt stolt över det - att ha förmågan att ta till mig och bilda starka band med barn som inte är mina. Att kunna bidra med glädje, kärlek och trygghet i deras liv är något som värmer mitt hjärta och det jag får igen av barnen är stort.

Att du har problem med det säger mer om dig än om mig.

Nu tänker jag dock inte bidra till mer skit i denna tråden.

Ts - ni gör rätt!
Svar på tråden Arg!!!