pojkvän utnyttjar min vämmelmaghet
Kunde egentligen ej hitta någon kategori det här passade in i men samlevnad är det ju. Jag har alltid varit en vämmelmagad tjej och blir äcklad lätt när jag känner vissa dofter eller smaker eller folk som fiser och rapar överdrivet. Nu är det så att min pojkvän och sambo utnyttjar detta och tycker det är kul att jäklas med mig. När vi äter rapar han som en gris efteråt och går och knäpper i fingrarna när han ska fisa. Efter några år är ja lite less på det här,han säger du blir härdad till sist. Han menar på att få mig att tåla det. Ja visst jag tål det lite bättre än först men hatar att han överdriver. Jag är 24 år och han 28 . Saker han gör är att varje natt urinera i toaletten utan att spola så att jag ska känna urinstanken varje morgon, Är vi ute och går drar han stora spottloskor hela tiden. portionssnus ligger det säkert 65 prillor bredvid vår säng som jag vägrar ta upp. Häromkvällen var bägaren överrunnen. Hann satt i köket och kasta i sig salamikorv och en burk ansjovis,sen drack en lättöl och så kommer han till mig och vill ge mig en puss och när han är i ansiktshöjd med mig öppnar han käften och lägger värdens äckligaste rap. Den ekade och luktade så illa så jag spydde rakt ut på hans bröst. Då blev han chockad och bad om ursäkt och börja sedan gråta över allt han gjort.Ja va så arg att jag sa åt han bara så du vet ska jag fanimej pissa på din kudde innan du ska sova eller pissa i dina skor när du minst anar det. Även om han ger sig ska ja göra nått svinaktigt tillbaka sen hoppas jag killen skärper sig så vi kan leva ihop normalt. Jag sa nu får det här bli slut och vi börjar om .
Vad säger ni. Antar att ni sågar honom helt och tycker jag är för snäll som stannar? Men vill ge det en chans. Jag sa till han du får självklart rapa vid matbordet men överdriv inte Bli vuxen. Jag gör det själv med stängd mun jämt förutom om jag är själv hemma .