• Anonym (Nyfiken)

    Äldsta och yngsta ni hade kunnat ha sex med?

    Tänkte vi kunde berätta lite om den äldsta och den yngsta vi hade kunnat ligga med och varför. 


    Kön: Kvinna


    Ålder: 33


    Äldsta: 40


    Yngsta: 20


    Kommentar: Jag bryr mig egentligen inte så mycket om ålder men jag blir vansinnigt sugen av yngre män, hade nästan kunnat gå ner lite mer än under 20 också  Drömmer 

  • Svar på tråden Äldsta och yngsta ni hade kunnat ha sex med?
  • Anonym (Bra fråga)

    Kön kvinna ålder 44. Yngsta kanske 25, äldsta 46. Vad jag anser är jämnårigt med mig, jag vet jag vet 20 år ner och 2 år upp är inte samma sak blablabla men det är jämnårigt med mig. Punkt.

  • Anonym (A)
    Xzx skrev 2020-04-16 17:16:57 följande:

    Inte känsligare än att jag inte är så tolerant mot shaming och annan bullshit =)


    Jag shameade ingen, tvärtom jag uttryckte uppskattning till en man för hans val i livet men det hade du så svårt att acceptera så du måste ge dig in på värsta diskussionen och känner dig tvungen att gå till personangrepp. Tönt.
  • Xzx
    Anonym (A) skrev 2020-04-16 17:37:12 följande:
    Jag shameade ingen, tvärtom jag uttryckte uppskattning till en man för hans val i livet men det hade du så svårt att acceptera så du måste ge dig in på värsta diskussionen och känner dig tvungen att gå till personangrepp. Tönt.

    Nej, nu ljuger du.


    Jag citerar dig: "De flesta vill bara dopps i allt som rör sig. Killar är slampor helt enkelt ;)"


    Det där Är shaming, och det är inte så coolt. Ännu mindre coolt blir det när du förnekar att du har shameat. Och sen blir det ytterligare en gång mindre coolt, när du anklagar mig för att gå till personangrepp, vilket jag aldrig gjort, och i samma andetag kallar mig för Tönt.


    Dubbelmoralen du uppvisar gränsar till humoristisk :P


    Förhoppningsvis är du lite mer medveten om ditt beteende framgent ;)

  • Tukt
    Anonym (JP) skrev 2020-04-16 10:58:04 följande:
    Fast grundfrågeställningen var ju egentligen äldsta och yngsta man kan tänka sig att ligga med om man läser ts. Då får man anta att det utgår ifrån din nuvarande ålder. Åtminstone är det så som TS själv svarat i sin tråd.
    Ah, det är möjligt. Jag läste det inte rent bokstavligt så att det handlade om nuet, utan utifrån "vad vi hade kunnat göra". Alltså vilken möjlighet man haft genom livet.
    Det är däremot ganska vanlig fråga, som jag får. Hur ung den yngsta jag gjort ditten och datten med, varit. Och för mig är det mycket märkligt. Där av mitt svar.
  • LillaTjockaBertil

    Jag är idag 34 och rent moraliskt skulle jag vilja säga max 15-års åldersskillnad åt bägge håll men samtidigt finns det 50-plussare som kan misstas för 40-åringar och 15-åringar som kan misstas för 20-åringar så att i praktiken är det svårt att ha några hårda gränser.

    Som tur är, är jag lyckligt gift och har inga planer på otrohet så jag slipper att oroa mig för att riskera att hamna i säng med någon utanför mina moraliska gränser.

  • Anonym (Man37)

    Man 37år

    Äldsta 60

    Yngsta 20

    Har börjat tända mer och mer på tjejer i 20-25 års åldern. Man börjar väl bli gubbsjuk :)

  • Anonym (Någon)

    Om man pratar ålderskillnad så

    Yngsta tjejen var 16 och jag 42

    Älsta kvinnan var 69 jag 31

  • Anonym (q31)

    Kvinna 31. Yngsta 18, äldsta 75. Hypotetiskt alltså. De jag vart med har vart 1 år äldre än mig (2st) 2 år äldre än mig (också 2st) och 8 år äldre än mig (1st).

    Den äldsta var först.

Svar på tråden Äldsta och yngsta ni hade kunnat ha sex med?