Dalhia skrev 2015-01-07 23:20:09 följande:
TACK!!!!!!! Jag sitter och tänker precis som er. "Vill jag verkligen ha barn?" "Visst jag har längtat men vill jag verkligen?", "kommer jag klara av det?", "kommer vi hålla?", "jag gillar mitt liv, kommer jag kunna ha det kvar?", "det är resten av mitt liv", "tänk om man inte tycker om sitt barn?". Jag vet svaret på typ alla frågorna, vem älskar tex inte sitt barn? Men ändå... inga rosa moln här än. Men det kommer nog. Är det nån mer som spanar på andra barn på stan, framförallt dom som skriker?
Nu till en annan fråga.... Jag har ont i ena äggstocken... Nu borde ju den ju inte vara kvar där men det gör ont. Kan det vara den sidan som inte blev gravid och som är lite efter och tror den ska släppa ett ägg? *nojig o trött*
Så skönt att veta att jag inte är den ändå galna gravida här! Känns så in i helvete bra och har faktiskt för första gången hittills börjat känna en liiiiten liten glädje för detta.
Och det där med smärtan. Jag har också ont, liksom huggande i både högra, vänstra och hela övre livmodern. Liksom huggande. Jag tror inte det är någon fara alls men man känner sig lite nojig, typ "NU ÄR DET MISSFALL, NU BÖRJAR JAG BLÖDA"! Vilken freak man blivit..