Första barnet september 2015
Varit på inskrivning alldeles nyss. Alla värden var toppen sen fick vi med oss en massa litteratur. Nu blir det lång väntan tills nästa gång. :)
Varit på inskrivning alldeles nyss. Alla värden var toppen sen fick vi med oss en massa litteratur. Nu blir det lång väntan tills nästa gång. :)
Jag vill göra kub och frågade om det. "Här" får man bekosta det själv om man är över 35. Tyvärr görs det inte här i Kiruna, så jag vet inte vilket som blir närmast. Eftersom jag ändå måste åka någon annan stans är det
kanske mer värt att göra fvp eller mkp. Får se. Men något test tänker jag iaf ta, därför är det synd att kub inte görs här iom att det är i princip riskfritt..
Ultraljud idag var alldeles fantastiskt. Roligt att jag startat en september-tråd när jag tydligen ska ha barn i augusti! Blev flyttad till 13+2 och bf 28/8... Men hänger gärna kvar här ![]()
En otrolig lättnad och glädje att se fostret på bild. Vilken upplevelse. Känner mig riktigt gravid ![]()

@knäck! Idag har vi fått se lilla pyret. Helt magiskt! Har du fått svar på kub-testet ännu? Vi fick 1/1200, vilket var helt normalt :) skönt! Men hade såklart önskat att det var en ännu högre siffra.
Jag med! Men har inte det förrän efter påsk. Ska ringa och kolla om vi inte skulle kunna få komma veckan innan. Tänker att det är ett så bra tillfälle att få berätta det under påsken då vi trädde många :)
Jag hade tänkt göra samma sak till min mamma som är en stickgalning, och till farmorn och farfarn tänkte vi försöka få en liten kusin som är 4 år att berätta att han ska få en liten kusin vid en gemensam middag :)
Och jag går in i vecka 14 idag :) grattis till andra trimestern, ni som går in i vecka 15 :) Otroligt vad fort det går! Just nu snurrar tankarna kring de medelbra siffrorna på Kub. Någon annan som fått kring 1/1200?
Jag tackar för mig i denna tråd och önskar ALLA lycka till med er små gulliga bebisar som är påväg till Er <3
Det händer grejer med magen! Kommer säkert skratta åt denna lilla fis-mage om några månader men just nu är jag ju stolt haha

Hemma hos oss har det blivit en kofta och ett par små färgglada babytofflor.
Var på rul idag och är så glad! Allt såg bra ut och blev flyttad från 17+2 till 17+5. Så kär i Lill-Bullen i magen