Första barnet september 2015
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)
Hej på er! Jag fick mitt livs första plus imorse :) skulle haft mens den nionde. Har ännu inte fått svar på vilken vecka jag är i men ska ta det testet imorgon tänkte jag som visar vilken vecka. Den där appen gravidkollen säger iaf att jag är i vecka 5+4 :) hur gör jag sen? Ringer jag vårdcentralen eller direkt till BVC?
Hej,
Första barnet för mig med. Är i vecka 6 (5+1). BF 14 September. Inge besvär alls just annat än trött och ömmande bröst.Önskar nästan jag mådde lite illa så det kunde kännas lite mer riktigt, knäppt va??!! :)
Hej!
Jag plussade ida och är i vecka 5 (4+4). Blev mycket förvånad då jag slutat försöka att bli gravid
. Hade missfall i augusti och fick skrapa i september så är ändå glad att jag blev gravid efter 4 månader. Det är andra gången jag har plussat i mitt liv och är fortfarande livrädd att det ska gå lika fel som sist. Men börjar smått bli lite glad.
Såg att det vara flera som har BF den 17/9-15 
Hej,
Första barnet för mig med. Är i vecka 6 (5+1). BF 14 September. Inge besvär alls just annat än trött och ömmande bröst.Önskar nästan jag mådde lite illa så det kunde kännas lite mer riktigt, knäppt va??!! :)
Jag undrar bara om man kan bifoga bf listan med infon om oss till ts så blir det mer överskådligt. Eller?
Jag undrar bara om man kan bifoga bf listan med infon om oss till ts så blir det mer överskådligt. Eller?
Hej!
Jag plussade ida och är i vecka 5 (4+4). Blev mycket förvånad då jag slutat försöka att bli gravid . Hade missfall i augusti och fick skrapa i september så är ändå glad att jag blev gravid efter 4 månader. Det är andra gången jag har plussat i mitt liv och är fortfarande livrädd att det ska gå lika fel som sist. Men börjar smått bli lite glad.
Hej!
Jag plussade ida och är i vecka 5 (4+4). Blev mycket förvånad då jag slutat försöka att bli gravid . Hade missfall i augusti och fick skrapa i september så är ändå glad att jag blev gravid efter 4 månader. Det är andra gången jag har plussat i mitt liv och är fortfarande livrädd att det ska gå lika fel som sist. Men börjar smått bli lite glad.