• My My

BF september 2015!

Hej!

Hoppar in här då jag plussat idag. Glad Känns så overkligt. Är i v.3+5 idag men kommer antagligen att göra fler tester för att se om de blir starkare.

Om det går vägen så blir detta vårt tredje barn. Har två som är 7 år och 10 år.

• My My
    MissJP skrev 2014-12-30 12:48:46 följande:

Dags för vul om en timme. Sitter på bussen och är nervös så jag skakar. Känns surrealistiskt men är ganska säker på att det är ett utomkved. Då dör jag.. nästan. Hoppas jag slipper pratstunden innan och de bara kör upp den där staven så fort jag kommer in. Annars får jag väl en hjärtinfarkt av att vänta. Herregud.. snälla gode gud om du finns.

Åh hoppas att det går bra! Håller tummarna!
  • My My
    PaLo skrev 2014-12-30 23:01:19 följande:
    Fick en hemsk halsbränna idag igen. Aldrig har jag väl blivit så glad som då. Har inte haft några andra symptom idag så började känna mig ordentligt orolig. Men när halsbrännan kom för ett par timmar sedan blev jag överlycklig! Får väl tillägga att jag aldrig har halsbränna annars (förutom om jag äter yoghurt, vilket jag naturligtvis inte gör längre). Hur ser era symptom ut nu? Någon som fått fler än förra veckan eller kanske någon som jag som har färre?

Det enda symtom jag har är lite yrsel då och då. Är glad så länge jag slipper illamående. Mådde väldigt illa mina andra graviditeter.
  • My My
    Lissing skrev 2014-12-31 10:09:07 följande:
    Hej! Får man joina här? Plussade idag. ÄL+10. Så är i vecka 3+3. 
    081118 100703

Grattis! Också tredje barnet? Verkar vara en del här som väntar tredje...
Svar på tråden BF september 2015!