Inlägg från: Ninni1990 |Visa alla inlägg
  • Ninni1990

BF september 2015!

Hej får man gå med här?

Plussade den 30/12 och gissar på att jag är i v.4+4 nu. Bf 5 september. Har haft väldigt oregelbunden mens så det är svårt att räkna ut riktigt.

Är 24 år och har en dotter född -11 sedan tidigare :)

• Ninni1990
    MissJP skrev 2015-01-02 13:27:29 följande:

Herregud!! Jag var inne idag för att opereras. Men de måste kolla med vul först! Det där i äggledaren har inte växt! Inte nog med det!! Nu såg hon en hinnsäck i livmodern! Det var helt tomt förra gången! Hinnsäcken såg fin ut och blodet i buken var borta! Hcg hade mer än dubblerats sen i tisdags! Seriös! Jag ska tillbaka om en vecka och se om det finns något embryo i Hinnsäcken, för nu syntes inget alls. Men allt tyder på en normal graviditet! När jag låg med staven så sa hon att det finns en antydan till hinnsäck men att jag måste gå och kissa först! Jag sprang till toaletten och kissade i rekordfart.. sen såg hon den klart och tydligt!

Många utropstecken här! Men jag är så helt i upplösningstillstånd! Hur kan det här ha hänt! Jag skulle ju opereras för utomkved idag!

Men oj! Vilken chock, positiv chock såklart! Hoppas verkligen allt ser bra ut om en vecka :)
  • Ninni1990

Jag tror att vi kommer kolla, känner att jag är alldeles för nyfiken för att låta bli. Förra gången kollade vi inte, ville att det skulle bli en överraskning men man kan ju inte låta bli att gissa för sig själv och jag trodde vi skulle få en pojk men ut tittade en liten tjej :D

• Ninni1990

Verkar vara en del som ringt mvc idag :) Jag med för den delen.

Fick hoppa över hälsosamtalet eftersom jag har ett barn sen tidigare så jag ska dit på inskrivning 11/2 kommer då vara i v12 enligt senaste mensen som bm såklart går efter, men v11 enligt min egen gissning. Fick samma BM som jag hade med dottern så det känns bra :)

Nu kan ju veckorna få gå lite fortare tycker jag!

Svar på tråden BF september 2015!