• mami0912

BF september 2015!

Hej hej.

Idag plussade jag och vi väntar vårt tredje mirakel.

Får man vara med här? Är i vecka 5 (4+0) :)

• mami0912

Tack för grattishälsningarna :)

Hur mår ni?

Jag har rätt mycket molvärk, vet inte om det känns mer nu för att det är mitt tredje barn?! Svagt illamående till och från, inte så överdrivit trött än. Sen ömma bröst :)

Vill bara att dessa första veckorna ska gå snabbt är i v 4+2 :)

• mami0912
    Sarah89 skrev 2015-01-11 15:20:55 följande:

Jag hoppar in här!

Vi plussade för lite mer än en vecka sedan och är idag i vecka 4+4. Det är vårt första barn och första graviditet så det är mycket nytt för oss.

Jag är 25 (fyller 25) och min sambo är 36 (fyller 37), och vi bor i Malmö.

Jag har hittills mått helt okej, bara sprungit på toaletten för att kissa en hel del, varit trött (somnade nästan inne på toaletten på jobbet härromdagen) och nu senaste dagarna har jag sovit sjukt dåligt och vaknar till och från, väldigt ovanligt eftersom jag i vanliga fall sover som en sten tills att jag vaknar på morgonen.

Men ska bli kul att följas åt tills september! ????

Har ni ringt MVC än?

Då är vi nästan lika långt gångna :) Jag är i 5+0, det är vårt tredje barn :)

Jag ringde till mvc förra veckan men min bm hade semester så jag får ringa imorgon :)

Själv då?
  • mami0912
    Sarah89 skrev 2015-01-11 17:14:15 följande:
    Jag ringde redan i onsdags, och ska på ett tidigt ultraljud 4:e februari och sen inskrivning veckan efter.

Men kände att jag kunde ringa direkt för går hos en privatklinik där min vanliga gynekolog även jobbar på MVC avdelningen så hon va rätt beredd på att jag skulle ringa :)
    Jag är också av den sorten som vill ringa tidigt, skönt att ha en bokad tid :) Känns som man fördriver tiden lite då De första veckorna är så sega tycker jag. Man går runt och oroar sig hela tiden ju.
  • mami0912
    Carerra skrev 2015-01-11 17:50:05 följande:

Här är en till med blodbkandade flytningar som kommit under em tillsammans med en annan sorts magont. Vecka 4+3. Har krupit ner under täcket och brutit ihop totalt

Nej så tråkigt. Kommer det mycket? Håller tummarna att det inte är något.
  • mami0912
    Minlillaninja skrev 2015-02-02 16:00:14 följande:

Jag stänger facebook gruppen till hemlig ikväll efter 18, så snabba pix om någon vill haka på :)

Sök på sommargummor så ska ni hitta den :)

Jag vill gärna vara m i gruppen men kan inte hitta den Kan man gå med på något annat sätt?
Svar på tråden BF september 2015!