BF september 2015!
Hej!! Blev tipsad om denna tråd! :) fick positivt test igår! :) bf 16-18 september :)))
känner inte så mycket just nu, lite buller i magen bara :) ha en bra dag ni alla! Med vänlig hälsning, Millan
Hej!! Blev tipsad om denna tråd! :) fick positivt test igår! :) bf 16-18 september :)))
känner inte så mycket just nu, lite buller i magen bara :) ha en bra dag ni alla! Med vänlig hälsning, Millan
Hej alla, jag plussade nu imorse och jag är superglad även om jag knappt vågar tro det ännu. Min mens har varit extremt oregelbunden de senaste månaderna efter vad jag tror var ett väldigt tidigt missfall. Kontentan av det hela är att jag inte har någon aning om i vilken vecka jag är i. Jag känner mig också helt plötsligt väldigt orolig för utomkvedshavandeskap... (jag har två barn sedan tidigare o har aldrig varit orolig). Min poäng är att jag skulle vilja göra ett VUL och jag undrar lite om någotvet om det är svårt att få ett ssådant?
Hej tjejer! Är lite orolig... har samma liknande mensvärkskänsla som jag brukar ha när jag ska ha mens.. :/ Är livrädd att mensen kommer. Tänk om det var falska plus :( Får köpa test sen ... vågar knappt!! Så här såg testen ut innan 5 minuter hade gått... tog två med ca 10-15 minuters mellanrum..

De där är plus. Hade sån känsla igår. Ta de bara lugnt :)
Ok, ok.. sitter här uppblåst och ler! :) Ska lugna mig nu och sen när BIM är över så kan jag pusta ut på riktigt :) Tack för ditt svar Sopp <3
Hej tjejer!!! Nu kan jag pusta ut ;D Tog en sticka för några minuter sedan! Det ser ju bra ut! BIM imorgon. :) Tänkte ta ett digital då, eller behövs det?! ;p
Mb 
Tack Madicken! :))
Första dagen på nya jobbet är gjord. Av 7 timmar stod jag upp 6 h och 45 minuter ungefär. Resulterade i rosa flytningar och mensvärk nu när jag kom hem. Känns lite sådär..