Inlägg från: igelkotten01 |Visa alla inlägg
  • igelkotten01

BF september 2015!

Hej..

Hoppas att jag kan hoppa in här med er. Är väldigt oplanerat gravid med barn nr 2 och har en son som är född i december 2013. Om någon skulle veta vem jag är så vill jag INTE att detta kommer ut på något sätt än.

Jag är 27 år och lever ihop med barnens pappa. BF är beräknat till 31/8 eller 1/9 om allt går som det ska.

• igelkotten01

Jag är trött och illamående, speciellt när jag åker buss eller tåg.

Är inte heller sugen på något speciellt.. Med sonen Hade jag sug på spagetti och köttfärssås och senare sushi. Vi får se om det kommer nåt liknande sen eller om den här graviditeten blir annorlunda.

• igelkotten01

Usch vad jobbigt! :/ Hoppas det går över. Jag hoppas jag får må lika bra som i förra graviditeten!

• igelkotten01

Lissing, det låter som gravititetsklåda. Det går över när barnet är fött. Du måste ta kontakt med mvc och berätta om klådan eftersom man tar blodprov med jämna mellanrum för att kontrollera levern. Det är oftast inget att vara orolig över, det är mest jobbigt. Vet inte om man kan få nåt som hjälper till att lindra.

• igelkotten01

Jag förstår dig.. Jag hatar också blodprov! Men tänk att det är för din hälsa och för barnet!

• igelkotten01

Någon som spekulerat i kön? Det här är ju nr 2 och enligt mina beräkningar är jag i v 6+4 nu. Kollade kinesiska kalendern och har gjort "ringtestet".. Båda säger tjej. Eftersom jag har en son så vore det sjukt kul om det stämde, men vi tar en dag i taget och hoppas att allt är bra med pyret i magen och att allt går vägen först.

• igelkotten01

Ja jag gjorde bikarbonattestet med sonen. Tror det är tidigast i v 14 man kan göra det? Självklart är inget vetenskapligt.. Men kul att spekulera :)

Jag ska göra ul på torsdag.

• igelkotten01

Bubbelgumma,KUB erbjuds i Sthlm.

Cessely, förra graviditeten hade jag molvärk från och till i princip hela graviditeten. Livmodern växer, det är därför :)

Fy vad tråkigt Carrera..

Svar på tråden BF september 2015!