BF september 2015!
Jag är beräknad till den 31 aug, får jag vara med här ändå :) ?
Jag är beräknad till den 31 aug, får jag vara med här ändå :) ?
Jag tror nästan alla gravida känner någon stans att va tusan håller jag på med! Var det verkligen det här jag ville? Vi hade ju sagt att vi skulle vänta tills i maj men blev gravida nu och så blöder jag lite på det och jag har haft hemskt dåligt samvete för att jag ibland tänkt att va tusan kan jag inte bara börja blöda ordentligt så har jag det överstökat. Men samtidigt vet jag att jag ju helst av allt vill att allt är bra där inne och det här är en slags skyddsmekanism man kör med.
Efter som jag mår så psykiskt dåligt av denna graviditet tänkte jag be om att få göra ett vul när jag ska till mvc i morgon. Någon som gjort så tidigt? Är i v.7. Börjar bli orolig att de inte ska finnas något hjärta som slår.
Hej, tänkte hoppa in här :)
Jag fyller 25 i vår och väntar vårt andra barn.
Är beräknad aug/sep.
Våran son är 2,5.
Började nyss blöda rätt mycket
missfall är nog ett faktum...
Hej! Jag plussar för 5 minuter sen :D bf 16 september. Andra barnet :)
Har blödit lite smått sen em idag. Inga mängder än. Hade sex imorse. Men det började som sagt på em. Är superledsen och vågar inte hoppas på att det ska gå vägen ändå. Ringer upp direkt gyn öppnar imorgon. Kram på er fina tjejer och tack för att ni håller tummarna!!
Mockingjay här!
Bf 4/9, plussade den 27e december.
Tar examen på fredag och börjar nytt jobb på måndag. Detta plus hemligheten i magen gör att min hjärna går på högvarv just nu. Mår dessutom gravid-illa. Är trött, borde plugga, tycker synd om mig själv och har panik för att jag inte får knappt något vettigt gjort idag!
Förstår att det är extra nervöst samma vecka som gått fel en annan gång!
Tror inte det finns något landsting som har tidiga ultraljud på rutin, men det finns ju ett antal skäl att göra vul ändå. Vanligast är väl vid smärtor, blödningar, efter tidigare komplikationer (tex utomkveds), efter ivf eller vid extrem oro, tex efter upprepade missfall. Annars går det ju alltid att betala för privat ul om en är väldigt orolig men inte har medicinska skäl.
Här i tråden tror jag att de flesta ultraljud denna vecka beror på misstanke om utomkveds, om jag inte är helt ute och cyklar?
Gratis? Alltså inte ens vanliga avgiften?
Jag bor i Halmstad
SNÄLLA HJÄLP! Min smärta i brösten som jag haft sen plusset är puts väck! Inatt hade jag en huggande smärta i magen som gick över snabbt och har ej haft blödning. Tror ni jag kan ha fått missfall??