BF september 2015!
Jag plussade idag på tre olika test, är i vecka 4+0(vecka 5) och beräknad 18 september :)
Jag plussade idag på tre olika test, är i vecka 4+0(vecka 5) och beräknad 18 september :)
Mina symtomer än så länge är trötthet, mer hungrig, mycket molvärk och ökad sexlust.
Mår även väldigt dåligt så ska prata med min barnmorska om tidigt VUL, annars får jag kontakta en privatklinik som kan hjälpa mig. Kan inte riktigt förstå att det är ett barn som växer inom mig, att det är okej och har ett friskt hjärta.. Lider av depression i vanliga fall och har även problem med sköldkörteln.
Har drabbats av UVI ännu en gång, har otroligt lätt att få det tråkigt nog, går på furadantin nu, har en värm flaska virad i en handduk mellan benen så det ska hållas varmt, men verkar inte hjälpa, känns som man ska avlida snart, bett min pojkvän köpa hem tranbärsjuice eller citroner, men finns det några andra tips om vad man kan göra för att lindra det?!
Blixt3 - Är i vecka 5+4 , har inte känt av rejält illamående förrens idag.
Ska gifta mig i juli, höggravid :)
Gick in i vecka 7 idag (6+0) :)
Har mitt RUL 14/4, kommer vara i vecka 17+6. Kommer ta reda på könet om bebisen vill visa oss, annars finns det inte så mycket att välja på.
Började känna bebisen väldigt tidigt även fast jag är förstföderska men är otroligt mysigt när man väl känner den :)
RUL igår för min del, allt såg bra ut och det bor en frisk liten bebis i min mage. :) BF 16 september (y)
Magen vecka 25+5 (vecka 26) :)