Inlägg från: Spegeelbild |Visa alla inlägg
  • Spegeelbild

BF september 2015!

Hej jag hoppar gärna in här bf 8 sep enligt FL
    Har två döttrar sen innan en född 12 och en född 14 =)

Har inte riktigt fattat det än att vi har fått + då vi fick det igår kväll :)
    Känner iaf stor lyckokännsla hoppas allt går bra nu och vi får vårt lilla syskon i sep <3<3<3

• Spegeelbild
    Johannis86 skrev 2015-01-16 20:20:34 följande:

Ingen som är aktiv på FB som vill starta en grupp är? Är typ aldrig inloggad här. 

bara en tanke.... 

När kan man se hjärtljuden? Är i v 6 och vill boka tid pga missfall vid annan graviditet sen kolla om där är en eller två då jag ätit pergotime. 

En grupp på facebook skulle va roligt kan man följas åt efter bebisarna kommit också :)
  • Spegeelbild

Jag vill att gruppen skall vara sluten eller hemlig , ej synas för andra. Gruppen kan ju heta nåTT med planerar barn/gravida 2015

• Spegeelbild

Nu har jag ansök till gruppen, vi ska hålla graviditeten hemig ganska länge tänkte vi denna gång för släkt och vänner.

krukset är att jag ska bo på hotell med min bästa tjejkompis i slutet på januari och vad gör man om hon frågar om jag vill ha en cider eller så. Vi ska liksom fira lite. Sen känner hon på sig saker så himla bra. Nu blev jag nervös ju.

• Spegeelbild

Vilken fin bild, ikväll blev jag jätte illamående, sen kom jag på att jag knappt ätit någon lunch brukar alltid äta lunch, mått unna dom senaste dagarna på eftermiddagsena men måste väll blivit värre idag när jag ätit dåligt mitt på dagen.

Tänker försöka vänta med att berätta att jag är gravid så länge det går på praktiken men blir illamåendet för jobbigt lär jag väll berätta. Har ju praktik 3 dagar i veckan ända till juni sen är min utbildning klar. Min lärare vet Iaf om det för jag ska ju till bm snart tiden är på en måndag morgon och då har jag lektion så måste kommer lite senare. Han förstod iaf det så det kändes bra :)

Klasskamraterna får veta det senare om allt går bra :)

• Spegeelbild

Idag är jag trött, praktiserar heltid på en förskola tre dagar i veckan och gick in i vecka 8 igår :p försöker att inte lyfta så mycket. Man får is ont i ryggen. Men ska inte berätta nått dörren efter vecka 12 :p

Kan iAF äta ganska bra fortfarande men fick blodsocker fall eller nått idag blev helt yr och det svartna för ögonen men tror ingen tänkte på det ingen som reagerade över det oss. Han säta mig på hyk och böja ner huvudet innan jag svimmade iaf tur det :p

• Spegeelbild

Idag har jag mått sjukt illa men inte kräk illa men hungrig som tusan imellanåt sen mår man illa efter man käkat igen, får det inte att gå i hopp.

Men vart på toppen humör i morse, så lite humörsvängningar har vi hunnit med också :p

Hur mår ni?

• Spegeelbild

Jag är mycket tröttare, gäspar hela tiden va tvungen att säga på praktiken idag att jag varit extra trött i några dagar men sa bara det. Vill ju inte verka ointresserad eller uttråkad :/ jätte rolig praktik på en förskola :)

• Spegeelbild

Jag undrar om vår stora dotter kommer förstå lite mer denna gång hon är 2 1/2 nu kommer vara 3 år när bebis har kommit eller ja om det blir som dom andra gångerna så fyller hon år i augusti samtidigt som bebis om det blir en månad tidigare

Svar på tråden BF september 2015!