• Pinda77

BF september 2015!

Hej,

Plussade förra veckan. Är nu i vecka 6 (5+1). Jättelycklig, men också jättenojjig. Bir 38 år i sommar och detta är min första graviditet, så vill det så hemskt gärna, så är livrädd vid minsta lilla obehag.

Mår väldigt bra, lite ömmande bröst och trött bara.

Idag på väg till jobbet högg det till lite på höger sida, blev så rädd att jag höll på att svimma så var tvungen att stanna bilen vid sidan av vägen. Nu känns det bättre men är ett emotionellt vrak. Tiden går på tok för sakta...

Är det vanligt att man har hugg, ungefär som vid ägglossning vid äggstockarna? Är som sagt super nojjig och orolig. Men som sagt också jättelycklig!

Ha en bra dag alla!

• Pinda77
    Madicken01 skrev 2015-01-28 09:10:42 följande:

Fick i morse se ett litet hjärta som slog och längden stämde på mina antal veckor, 7+3. En lättnad! Nu håller vi tummarna...32 veckor till :).

Åh vad härligt att höra. Jag är i vecka 7+2 och har Vul onsdag nästa vecka. Hade en lite blödning i måndags så är jättenojjig såklart och tycker onsdag nästa vecka känns som en evighet. Men det var bara en liten blödning och ingen smärta så bara att hoppas. Inga graviditets besvär annars annat än att jag är väldigt trött på kvällarna, lite ömma bröst och så märker jag av hormonerna, ha ha, bölar för minsta lilla :)

Hursomhelt, grattis till det lilla hjärtat
Svar på tråden BF september 2015!