BF september 2015!
Här är en till som nyss plussat och nu börjar hoppas på septemberbebis!!
Plussade i förrgår. Vi var på semester utomlands och min mens, som skulle komma under semestern, dök aldrig upp. Så vi köpte ett test, även om jag var helt bombsäker på att det absolut inte kunde vara positivt, och jag testade på eftermiddagen inne i ett köpcenter. Och det blev minsann två streck nästan med en gång!
Jag har tempat sen augusti och har haft väldigt oregelbundna menscykler sen jag slutade med p-ring i samma veva. Allt mellan 26 och 34 dagar (med en lutealfas på ca 8 dagar). Jag har inte heller haft ÄL alla cyklerna. Min senaste menscykel hade jag enligt Fertility Friend och Natural Cycles ägglossning kring julafton (ca CD 28). Vi var iväg och hälsade på familjerna då, så vi hade minimalt med sex denna månaden, men på något vänster måste de små simmarna överlevt där inne ett par dagar (eller så stämmer inte ägglossningen med vad apparna visar). Vet inte exakt när bf är, eftersom jag hade ÄL så sent i cykeln, men när jag försökt kolla på ÄL-datum så blir det i mitten av september (fått bud på 14/9 - 17/9).
Har inga symptom direkt, har haft lite stickningar i "tjejmagen" som vid mensvärk och har haft liiite illamåendekänsla, dock inte mycket alls eller ens alla dagar, så vet inte om det beror på det.