BF september 2015!
Kan man blöda för att man ansträngt sig på något sätt ?
Kan man blöda för att man ansträngt sig på något sätt ?
Glädjande besked! Fick se ett hjärta som fortfarande slår och bäbisen rörde sig så att vi såg det också. Liten lättnad! Smärtan är borta, men blöder kraftigt som läkaren inte kunde svara på varför jag blödde. På onsdag ska jag till gym och se hur det ser ut. Tills dess ska jag äta medicin som hämmar blodflödet lite.
Tänk om det ändå kan vara positivt trotts kraftig blödning?! :) Vill hoppas på att det ser lika bra ut på onsdag:)
2 dagar kvar till Rul !!! Spännande, längtar så!!
Är i vecka 19 och har gått upp 5 kg. Mest tittar och mage då
"Tuttar" och inte tittar............
Testa att käka kiwi (2 på morgonen) så ska ni se att magen kommer igång igen, + ni får i er vitaminer på köpet. Har käkat det från o till under hela graviditeten och aldrig varit förstoppning, är i vecka 37 nu.
Min bulle ligger förövrigt högt upp i ugnen ännu, så tråkigt då den här förlossningen gärna fått starta nu :( Går in i vecka 39 idag, 14(?) dagar kvar och tiden går såååå långsamt. Som att sitta o stirra på klockan i flera veckor i sträck
Jag var ju beräknad till 3 september enligt äl sen blev jag flyttad till 28 augusti och så blir jag ju igångsatt 10 dagar tidigt nu när det blev uppskjutet över helgen. Försöker samla så mycket krafter jag kan idag och ikväll blir det palt till middag så riktig skogshuggar mat!
Mio är stenhård ibland och vi fick klartecken om laktulos nu, men då fick han ont i magen istället och sov jättedåligt den natten. Har försökt med olja med det funkar inte, kanske ska prova en annan olja?
Våra Mio blev 3 månader förra fredagen och vägde då 8.160g och är 65cm lång.
Kör på 4 i blöjor och kläder 62-68.
Ska ha namngivning nu på söndag. Någon annan som oxå tänker ha det? Hur ska ni då ha det?