Inlägg från: alina 2012 |Visa alla inlägg
  • alina 2012

BF september 2015!

Hej självklart fanns det en tråd för oss med BF i September jag är bara sent ute ????.Jag skapade en ny tråd men Jag får väll skriva här me.Jag är 38 år och väntar mitt och mannens andra gemensamma barn.Vi har en dotter som fyller 3 år i mars och försökt få till syskon sedan hon föddes.Jag gjorde en ivf behandling i november som misslyckades men blev som genom ett mirakel gravid direkt efter.Vi har haft det kämpigt genom åren även innan vår dotter med många upprepade missfall inga fel har hittats.Jag kan dessvärre inte njuta av denna graviditet heller då rädslan hela tiden finns där och gör sig påmind.Jag hade småblödningar och smärtor i v 6-7 och fick söka akut misstänkt ofostrig graviditet blev hemskickad till ovisshet i 2 veckor tortyr.Nytt vul i början av feb och hjärtat slog.I morgon ska jag till carlanderska i göteborg och göra ett nipt test det är nytt på marknaden i Sverige så jag får tyvärr betala detta själv men det ska vara lika säkert som fostervattensprov och jag hoppas innerligt att vi får ett lugnande besked när provsvaren kommer så att jag kan börja njuta av graviditeten.kram alla andra blivande septembermammor

• alina 2012

Nipt test gjort allt såg fint ut på ultraljudet 10+3 i dag.Nu är det bara att vänta 2-3 veckor innan vi får veta svar på kromosomavvikelser har valt fullständig analys så kommer även få veta kön.usch vad nervös och rädd jag är att något ska vara fel.Kram

Svar på tråden BF september 2015!