BF september 2015!
Ååh!! Hörde precis bebisens hjärta med min doppler ?? 9+1 idag ??????
Kanske värt att prova :)
Ååh!! Hörde precis bebisens hjärta med min doppler ?? 9+1 idag ??????
11+2 här. Mår illa och har massor med yrsel vissa dagar. Det värsta var i förrgår när det snurrade när jag låg ner :( Och det snurrar alltid när jag ställer mig upp..
11+2 här. Mår illa och har massor med yrsel vissa dagar. Det värsta var i förrgår när det snurrade när jag låg ner :( Och det snurrar alltid när jag ställer mig upp..
11+3. Har tillfrisknat från influensan och under tiden jag hade feber mådde jag inte illa alls, trots att jag knappt åt någonting på flera dar. Nu mår jag illa igen. Jag trodde verkligen att det slutat då jag hade några dagar utan illamående. Usch vad jag tycker det är jobbigt.
joo det vet jag men jag vill ju inte ta ut fp tänkte leva på sparade penningar om jag inte får igen hp men frågan är kan man göra så utan att sgi blir påverkat finns inte en chans att jag fixar att jobba nå närmare än 4 veckor innan ha mycket foglossning nu som de är.
Fast om du har för int för att jobba, så är det ju eg sjukskrivning du ska ha, om du inte får hp..
Nu kände jag som ungefär nervryckningar man kan ha i nån muskel eller ögonlocket fast kändes från livmodern.
Kan det ha varit bebisen jag kände?
Man kan ju hoppas :)