BF september 2015!
Hejsan alla... jag är beräknad 10sep med mitt andra barn, jag behöver gnälla av mig lite..
Illamåendet började v 7 lite smygandes de ökade kraftigt så jag kräktes varje dag flera gånger om dagen provade postafen lergigan comp b-vitamin och zofran men knget hjälpte... då ska vi inte prata om sea band ingefära kex blåbärs soppa osv jag har provat allt men de kommer upp lika fort... jag har fått dropp 2 gånger... kräktes lite blod de va nått kärl hsde brustit lite sa de bara... jag känner mig så jävla utmattad trots att alla mina värden är bra... jag jobbar dessutom heltid som montör o kräks på jobbet minst 1 gång under arbetspasset... nu kräks jag minst 1 gång om dagen och får i mig något ibland brukar ta en banan en bit varje halvtimme så får jag behålla den... men jag är så irriterad på att bm o dom på kvinnokliniken inte tar mig seriöst det går över säger de bara... men de e inte säkert att det går över för de e många som mår illa o kräks hela graviditeten.. ska man gå runt o må såhär o bara vänta på att de ska gå över och de kanske inte gör det... halsbränna från helvete har jag oxå... jag ser hur folk tittar på mig o rullar ögonen när jag säger att jag inte klarar detta längre som om jag är överkänslig eller överdriver allt.. jag är jätte gnällig o negativ hela tiden till allt men har man inte ätit en riktig måltid på 7 veckor utan bara banan o salta pinnar ibland så hade vem som helst vatt negativ... jag mådde ju så bra min första grav men nu kan jag inte ens glädjas åt denna grav... förlåt för mitt långa inlägg ville bara få ut lite frustrstion...