Inlägg från: MalinOlsson |Visa alla inlägg
  • MalinOlsson

BF september 2015!

Ja allt spännande ska de bli när hen tittar ut i september. Första bebis för en annan och lite nervös är man ju allt.

Känner mig dock inte speciellt gravid förutom att byxor sitter lite tajt och har en släng av ischias ????hoppas att ingen annan som fått uppleva det?!

• MalinOlsson
    Krompirusa skrev 2015-04-07 00:47:59 följande:

När kommer magen? Hahahh med första va jag större än me denna .. de ser ut som jag har ätit för mycket bullar???? imon blir det första behandling me akupunktur hoppas de hjälper...

Ja min sambo påstår också att man ätit en och annan bulle för mycket ????

Vad är det du ska testa akupunktur emot? Hoppas att det hjälper
  • MalinOlsson
    lördagsgodis skrev 2015-04-07 04:57:03 följande:

Har vaknat och kan inte somna om för jag känner mig upprymd och nervös inför rul

kl 10.00, min man ligger och snarkar bredvid mig vilket inte heller hjälper till:)

Skönt att du får prova akupunktur krompirusa hoppas det hjälper!

Det pirret känner man igen.. Konstigt att det uppstår varje gång det gäller något besök som rör bebisen.

Mmmm dessa snarkningar omöjligt att slappna av ????
  • MalinOlsson
    Krompirusa skrev 2015-04-07 14:08:44 följande:

min sambo tycker samma sak hahaha

Jag har grav illamående från helvetet och de har inte avtagit något så jag blev sjukakriven sen 2 v tillbaka för kroppen orkade inte jobba mer, har sjukskrivning 2 veckor till så jag får återhämta mig lite... får akupunktur mot illamåendet men de säger att de tar några gånger innan de börjar fungera så jag ska dit varje dag för en behandling.. ? håller tummarna för att de ska fungera

Usch.. tycker synd om dig.hoppas att akupunkturen hjälper till. Håller tummarna att du snart är symtom fri. Än så länge peppa peppa har man de lindrigt.. sätts nålarna runt huvudet då?
  • MalinOlsson
    Krompirusa skrev 2015-04-09 22:39:53 följande:

Jag får 1 nål i huvudet hahah 3fingrar under handleden på varsin arm mot och 1 i varje ben på sidan strax under knät... har varit nu på 3 behandlingar och vet inte om det är akupunkturen eller att de helt enkelt börjar avta lite kräks varannan dag istället för varje men vilket som så e jag nöjd... ?

Åhh fy fasen.. det va skönt att höra att det iallafall

går åt rätt håll.

Får vi bara hoppas på att det avtar helt..
  • MalinOlsson

Härlig att höra alla RUL har gått bra :) imorgon är det min tur igen, lite nervös är man ju allt..

Fick även ett glädjande besked att man bara jobbar fram till semestern sen så blir det semester för hela slanten och bara gå runt och små pilla lite med alla bebis saker som ska fixas :) iväntan på att bebis ska komma <3

• MalinOlsson

Efter legat inne på förlossningen igår kväll pågrund av blödning.

Ingen fara med bebis den är aktiv och fin ?

Detta beror tydligen på att moderkakan ligger långt ner 2 cm istället för fem. . Så det blir ligg läge hela ledigheten och hoppas att det blivit bättre till på måndag annars bli det tillbaka för undersökning. Minst 2 Extra insatta ultraljud .massa extra hjälp på jobbet från och med nu.

Ischiasen gör sig mer påmind idag ???? tur att man har lite övningar som man kan lindra lite med ????

Svar på tråden BF september 2015!