• TreA

BF september 2015!

Hej!

Skulle haft min mens idag men den kom inte.
    Redan igår, från ingenstans, fick jag en känsla av att jag kanske är gravid.
    Kändes konstigt eftersom jag vet att vi inte "kan" få barn på naturlig väg...

Vi har en dotter på 7 och en son på 5 som båda är provrörsbarn.
    Köpte iaf ett Clearblue idag och testade nu på kvällen. Tror det är ett svagt plus. Faktiskt! Helt galet! I så fall skulle bf bli 1/10 - hoppas det är ok att jag hänger på här iaf!

Ska vänta iaf till söndag morgon och pröva ta ett test till, ett digitalt kanske!?

GRATTIS till alla Er andra i tråden som plussat nyligen!!!

• TreA

Kan tillägga att vi blivit gravida en gång på naturlig väg efter att vi fått båda våra barn men vi fick då missfall i v.11. Så heeelt omöjligt kanske detta inte är! Dock har vi inte skyddat oss på de senaste tio åren - så det är ju inget som händer varje dag precis! ;)

• TreA

Kul att fler har syskon och funderar över när och hur man ska berätta! Samma här, våra är ju 7 och 5! Tror vi inväntar v.13 iaf. Gissar att när barnen vet så berättas det för många...

• TreA

Go kväll! När planerar ni ringa till MVC för att boka tid för inskrivning?

• TreA

Åh så härligt med en ultraljudsbild! Går också och funderar på ett tidigt ultra. Eftersom våra två tidigare barn är provrörsbarn har vi automatiskt fått i v.8 - och det är ju så underbart att se det lilla hjärtat slå!!!

• TreA

Fy så ledsamt Lider med dig grusgrus. Stor kram!

Hoppas på det bästa Hija14!

Fick själv mf i v.10 förra gången och behövde dessutom skrapas. Borde inte få ske, riktigt jobbigt att gå igenom

• TreA

Hej ni som kommit lite längre!

Direkt när jag plussat kom visst illamående (v.5) men nu en och en halv vecka senare känner jag det inte längre... Känner mig helt ogravid... Fler som haft likadant? Hur ska man tolka det?

• TreA
    isabelless skrev 2015-02-03 19:54:53 följande:
    Jag mådde superdåligt tom vecka 8 ungefär, låg helt utslagen på soffan och kräktes. Men sedan helt plötsligt mådde jag jättebra och var superpigg. Gick 5-6 dagar sedan mådde jag pyton igen. Så oroa dig inte utan försök istället njuta och ta tillvara på tiden då du mår bra smile1.gif
    Ok! Tack för svar! Hoppas du har rätt!
  • TreA
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-03 19:50:00 följande:

Det är lite mörkare rött nu när jag varit på toa och inte lika mycket som de första gångerna . 12 långa timmar kvar innan ul.

Fy, förstår att det blir långa timmar! Håller tummarna!!!
  • TreA

Hoppar in här med en fundering till er som kommit lite längre och kanske redan varit på rul. Är nu gravid med tredje barnet och går in i v.17 imorgon (bf 2 okt). I båda tidigare graviditeterna kände jag bubblor och fladder från v.15 men denna gång har jag fortfarande inte känt något alls i magen, känns jättekonstigt. Vet sedan ett vul i v.14 att moderkakan ligger i bak som med mina två tidigare barn. Allt såg bra ut då i v.14 men är så orolig att graviditeten stannat av nu... Vad har ni för erfarenheter? Vet inte vad jag ska tro... Kram på er!

Svar på tråden BF september 2015!