BF september 2015!
Gott nytt år! Har med plussat,, Bf 11/9. Bor i Skåne och har två barn. Önskar med göra vul gärna i Lund. Någon som vet vart man kan boka. Tänkte göra gul innan kontakt med BM?
Gott nytt år! Har med plussat,, Bf 11/9. Bor i Skåne och har två barn. Önskar med göra vul gärna i Lund. Någon som vet vart man kan boka. Tänkte göra gul innan kontakt med BM?
Jag har faktist redan berätta för chefen. Fick sjukskriva mig 2 dagar pga illamående och tänkte att då kan jag lika gärna säga varför. Detta var v 8. Får jag missfall känns ändå bra att hon vet. Då kan jag sjukanmäla mig hos henne.
Har även berättat för närmaste kollegor. Är sjuksköterska och har hotfull patient som jh gärna inte går nära i onödan nu. Varav jag berättade. Tänkte berätta 1 mars då jag är i vecka 13 för resten.
Någon mer än jag som ska söka graviditetspenning?
Jag gick in i vecks 9 idag, står helt still i vikten men tror det är för att jag tappat matlusten :/ Min BM sa att allt mellan 10-30kg var normalt så jag tänker hålla mig där ;D
Tredje barnet vecka 10. Snart går det inte dölja längre. Tycker jag är väldigt stor för att vara så tidigt i graviditeten. Inte mkt muskler där inte :) 
Går in i vecka 11 på lördag. Idag har illamåendet släppt och jag har druckit min första kopp kaffe på säkert 6 veckor:) hoppas det är en ny trend:)
Har läst på flera sajter att från vecka11 är graviditetens mest känsliga del över- det tänker jag anamma. Varför
Vänta till vecka 12? :)
Och det gäller sedan för hela graviditeten?