• Ritva

BF september 2015!

Undrar om det går bra att jag med hoppar in här?

Har läst denna tråden ett tag nu, men har tagit lite tid för polletten att trilla ner och för mig att förstå att jag och sambon faktiskt ska bli föräldrar i Sep. FlörtDetta kommer bli mitt och sambons första barn efter jättemånga försök. Vi är 29 och 31 år gamla. Längtar så till RUL nästa vecka så jag äntligen får se vår bebis och få ett hum om när i september BF blir. Pga oregebundna blödningar så har jag och BM bara kunnat komma fram till att i september händer det ;)

• Ritva
    1StoltMamma skrev 2015-04-27 07:30:39 följande:

Äntligen, en vecka kvar till rul. Just nu går tiden sakta för man väntar på en speciell sak. Men hoppas veckan går fort :D

Känner likadant :) har också en vecka kvar. Skulle eg ha gjort RUL förra veckan, men vår lilla grodd var för liten så h*n behövde växa till sig lite. Kändes lite snopet att behöva vänta två veckor till när man redan hade väntat så länge. Önskar verkligen att denna veckan bara ska springa förbi :)
  • Ritva
    1StoltMamma skrev 2015-08-17 19:44:18 följande:

Vilka är de som har bf efter den 15 sep och fram här?

Inte varit mer aktiv än presenterat mig här. Men jag har bf den 24 sep :)
  • Ritva
    Mockingjay skrev 2015-08-18 22:32:19 följande:

Vattnet gick för en halvtimme sen. Nu åker vi till förlossningen.

Skickar en tanke och önskar lycka till :)
  • Ritva

Måste bara fråga om någon av er har varit med om detta: fick plötsligt ont i ryggen vid 17 tiden som fortfarande inte har släppt utan molande värk i varierande styrka. Upptäckte nu även massa (ursäkta detaljen) slemmiga flytningar. Brukar det göra ont när slemmisen släpper? Och kan det onda sitta i ryggen då? Är lite orolig :s

• Ritva

Tösabiten biten här fick bråttom ut. Efter att vattnet gick kl 3 så föddes en fin lite flicka vid 8. Lite jobbigt med andningen men annars fungerar allt fint trotts att hon är i vecka 35+2.

Nu gäller det bara att landa i allt, behöver åtminstone inte gå på visningen av förlossningen på tisdag ;) kan inte förstå att jag är mamma nu :)

Svar på tråden BF september 2015!