Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BF september 2015!

Hej tjejer jag hoppar in här, idag fick jag svart på vitt att de växer ett litet frö i mig. Har en liten här hemma född -12. Förra graviditeten mådde jag toppen fram till v 25 Men nu märker jag av illamående och yrsel

• 1StoltMamma
    lördagsgodis skrev 2015-01-19 10:07:47 följande:

Grattis! Kommer ihåg dig från någon bimtråd:)

Ja de tog sin lilla tid denna gången, och tack detsamma!
  • 1StoltMamma
    Sopp skrev 2015-01-21 12:31:47 följande:

Här är vår lilla ärta! Hen är tydligen 8 veckor och 2 dagar, 17 mm stor. Allt såg fint ut, blev överraskad att de gjorde vanligt ultraljud och inte vaginalt som jag var inställd på

Ser verkligen ut som en liten liten bebis haha va roligt. Ni som gör tidigt ul eller vul bokar ni själva på privat klinik eller via er bm. Förra graviditeten gjorde vi vul i v 7 på gynakuten (kk)
  • 1StoltMamma

Tänkte vänta med att berätta för de närmsta runt v12 och för resten av omgivningen efter rul

• 1StoltMamma
    26number1 skrev 2015-01-23 00:05:11 följande:

Haha så länge hade vi nog aldrig kunnat hålla oss! Är det första barnet?

Nä de är andra barnet, nog därför vi klarar hålla oss lite längre haha. förra gången berätta vi de efter vårat vul i v7
  • 1StoltMamma

Vi har redan berättat till våran lilla som blir 3, hon tycker de är jätte roligt och pratar om bebisen ofta. Får försöka prata bort de om hon nämner de inför någon annan men än har de inte skett haha

• 1StoltMamma
    Blixt3 skrev 2015-01-26 14:25:37 följande:

Imorgon är det äntligen dags för en ny gravidvecka:) är i v 5 (4+6) idag. Känns som tiden går så långsamt! Hur mår ni andra som är ungefär på samma dag som jag? Jag har ömma bröst och har börjat bli väldigt trött, sover gärna 9-10h per natt just nu och är väldigt trött på kvällarna. Annars inga andra symptom än så länge.

Jag är i v 4+5 och är jätte trött på dagarna, ömma bröst och yr då och då.
Svar på tråden BF september 2015!