Inlägg från: Matildawaltin |Visa alla inlägg
  • Matildawaltin

BF september 2015!

Hoppar in här eftersom jag skulle fött igår?

Går just nu i blockettankar, kan man sälja ungen där nu? Eller skapa dröjsmålsränta för varje dag den ligger och skumpar i min mage. Haha!

Nej men är så trött på den här tunga och obehagliga kroppen. Gud vad jag vill ha min bebbe i famnen och få pussa och gosa, veta hur hen ser ut. Kan man sakna något som man aldrig ens tröffat?

• Matildawaltin

Inorr2 kanske är slemproppen som är på väg att lossna. Om du är orolig sätt på dig en binda. Blir den tung så är det vattnet som gått. :)

• Matildawaltin

Haha! Jag har också gett upp nu. :) Tar varje dag som den är istället. Försöker göra må-bra-saker som att rensa, läsa en bok, gå ut i solen. Ska ställa mig och baka nu. :)

• Matildawaltin

Haha! Väntar första barnet så behöver bara ta hänsyn till mig själv och vår hund. Och han får sin motion. :))

• Matildawaltin

Sopp var födde du?? Lät inte alla speciellt roligt att inte bli lyssnad på, speciellt inte i den utsatta situation som du befann dig i.

Kramar till dig!

• Matildawaltin

Jag tycker att du ska skriva och berätta för dom om din upplevelse. Alla födslar måste ju ändå få ses som unika i sig och inte som den andra lik. Vad som helst kan ju hända.

Ska föda på BB stockholm och råkar jag ut för samma behandling som du kommer jag fan att bli rasande. Även om de kanske har hög arbetsbelastning och dylikt så är din patientsäkerhet JÄTTEVIKTIG!

Kram!

• Matildawaltin

Idag tänker jag såhär! Denna lördag är den sista lördagen i mitt liv utan bebis. Nästa lördag är han född eller så föds han.

Blir nästan lite ödmjuk och vill fira!

• Matildawaltin

Natten till måndag kom vår lilla bebbe. 10 dagar sen. Han är 50cm lång och väger 3685 gram så en alldeles lagom bebis!

Svar på tråden BF september 2015!