• Marian03

BF september 2015!

Emeralda skrev 2015-03-14 17:34:47 följande:
    Jag har färgat håret som vanligt (hos frisör). Jag har läst att det inte finns några restriktioner mot att färga hår.
    Ok :) man kunde ju letat fram nån nyare hårfärg som är utan skadligare ämnen än förr och testat med själv. Jag färgar med det gamla märket Mood, men gissar att ingredienserna där är sådär bra :/ de har ju med utvecklas lite såklart, men man vet ju inte. Plus att en flaska kostar strax under 50 kr så det kanske är mindre bra, brukar ofta vara så. Ska se om man kan hitta nåt nytt i hyllorna och läsa lite innehållsförteckningar så kanske man blir klokare, annars går man väl gå till frisören. Det blir så ofta bara ;) eller kör man varannan ;)
  • Marian03

Haha vilka roliga drömmar, kul att höra om :)

Jag drömmer med lustigt, ibland sex, ibland att jag gör nåt jag inte alls får typ röker eller festar osv :P

• Marian03

Glömt att lägga in bilden från ultraljudet ju :)

Här är lilla bebisen i vecka 13, 12+4.

Det var så mysigt. Jag längtar såååå mycket tills nästa UL :)

• Marian03
    Emeralda skrev 2015-03-18 07:30:32 följande:

Måste ju få dela med mig av ul-bild jag med :) 12+1 phphVkYgR41288.jpg

Vilken fin bild :)
  • Marian03
    lördagsgodis skrev 2015-03-19 13:02:36 följande:

Kollade skatteåterbäringen idag och får 30.000 tillbaka så det blir nog en ny vagn till bebis:)

Grattis! :) :)!

Kollade mitt och sambons igår, vi får 10.000, exakt vad vagnen kostar. Den lättnaden!

Nu slipper man tänka på det, så jätteskönt!
  • Marian03

Jag var sugen på en brio go next innan men nu har jag med öppet sinne (hehe) provat runt och det blir nog en emmaljunga viking :) liten och smidigt, verkar oerhört lättkörd och är jättefin :)

Har aldrig provkört bugaboo iofs.

• Marian03

Är det förrsten fler som känner sig stora redan? Min mage ser ut som om jag vore i 6:e månaden när jag jämför med böcker haha.. Vågar inte riktigt ha thighta kläder på mig därav, lite drygt om folk gissar tvillingar eller att man är typ 2-3 månader längre gången än vad man är...

;) enligt appen så är bebisen ca 8 cm, så man kan ju inte skylla allt på den lilla saken heller ;)

• Marian03
    lizanilander skrev 2015-03-20 14:56:09 följande:
    Jag har äntligen börjat få lite mage, men konstig form :P haha, inte alls som med första. Går in i vecka 17 imorrn:) haha, ja usch vilken upplevelse om folk tror det när man inte är så långt gången, men det händer ju.
    Hehe ok :)

Nej precis, verkar som om många har varit med om att få konstiga kommentarer, så man förväntar sig ju det :)
  • Marian03
    malbjo skrev 2015-03-20 15:10:35 följande:
    Jodå här är jag gigantisk känner mig mer o mer kvadratisk (typ svampbob fyrkant.....). Jag fåe kommentarer hela tiden om vi är säkra på att det bara är en borde vara minst tre därinne o även om man säger att man vet att der bara finns en så ger de sig inte. Superdrygt o jobbigt räcker att man mår dåligt av allt illamående och foglossningar jag behöver inte ha de kommentarerna oxå. Men som tur är verkar det ha stannat av lite nu så håller tummarna att tiden snart ska komma ikapp storleken på magen :)
    Usch vad drygt, har själv inte fått nån kommentar så än men kan tänka mig att det är irriterande.. Ja eller hur räcker det. Idag är första dagen på ett tag jag mår illa igen. Efter köttfärssås och smågodis, tror jag hoppar över bägge grejerna framöver :) smågodis har jag inte varit sugen på innan men drömde om det inatt så tänkte att fredagsmys var en bra idé, får nog bli frukt istället :)
  • Marian03
    lördagsgodis skrev 2015-03-20 16:55:28 följande:

Här ören bild på min mage i v.17 och jag känner mig rätt stor men gillar formen:) phpQdWcp482209.jpg

Jättefin form :)

Jag känner mig större än dig nu i vecka 14 men antar att det är förstoppning mm som orsakar min stora mage hehe :) tror inte jag kan skylla på bebis riktigt än ;)
Svar på tråden BF september 2015!