Inlägg från: igelkotten01 |Visa alla inlägg
  • igelkotten01

BF september 2015!

All min text kom inte med. Skulle va ett hjärta till Carrera

• igelkotten01

Angående vul gör jag mitt för att fastställa graviditetslängden. Men det är som ovan nämnt inget som görs på rutin. Det är ofta väldigt svårt att få göra ul eller vul tidigt.

• igelkotten01

Zmarchie, det är jätteolika, ibland ser man inget tidigt fast man "borde". Ha is i magen och vänta någon vecka till innan du gör ett nytt ul. Förstår att det är svårt, håller tummarna för dig!

• igelkotten01

Så. Imorse gjorde jag vul. Allt såg jättebra ut och hjärtat slog så fint. Jag hade något som läkaren inte kunde se vad det var riktigt. Antingen har det varit en tvillingraviditet eller så har jag haft någon typ av blödning som syntes.. I vilket fall som helst så fanns bara 1 levande foster där inne.

Funderar mycket på hur det ska bli med barn så tätt (1 år och 8 mån).. Sambon vill egentligen inte ha ett till barn nu och önskar egentligen en abort vilket känns otroligt jobbigt.. Jag vet inte vad jag ska göra och hur jag ska handskas med det :/

• igelkotten01

Ja. Jag har bestämt mig för att jag vill behålla. Önskar bara att han kunde känna att han är med på noterna med. Men förhoppningsvis så växer den positiva känslan hos honom i takt med magen! :)

• igelkotten01

Vi ska göra KUB. Gjorde det med sonen och kommer göra det med det här barnet med.

Eftersom vi kommer få barnenså tätt så kommer vi troligtvis inte behålla om det visar sig vara något fel på barnet. Det må låta fruktansvärt, men vi skulle inte orka med då det oftast blir mer jobb med en icke frisk bebis.

• igelkotten01

Grattis till bröllopen! Är själv bjuden på bröllop 29/8.. Enligt sista mens så är bf 1/9, enligt vul 5/9, så kommer vara sprickfärdig :P

Svar på tråden BF september 2015!